چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 45257
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم مطرح کرد

بهبود وضعیت اشتغال منطقه جعفرآباد

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم توسعه راه‌ مواصلاتی قم – آوه را در افزایش میزان تردد و همچنین بهبود وضعیت اشتغال منطقه جعفرآباد موثر دانست.
بهبود وضعیت اشتغال منطقه جعفرآباد
به گزارش قم نیوز، محسن بهشتی در حاشیه بازدید استاندار قم از پروژه‌های بخش جعفرآباد با اشاره به برنامه‌ریزی استان برای ارتقای ارتباطات جاده‌ای در بخش‌ها افزود: راه مواصلاتی قم - آوه در ارتباط با آزادراه‌های احداثی در این منطقه از کشور می‌تواند زمینه تردد بیشتر و در نتیجه افزایش اشتغال در این منطقه را فراهم کند.

طلایی مدیرکل جهاد کشاورزی استان قم نیز با اشاره به تقدیر رئیس جمهور از تلاش کشاورزان و روستاییان برای توسعه کشور بیان کرد: در موضوع بازپرداخت وام‌های کشاورزی و دامداری مقرر شده است تا مساعدت لازم از سوی بانک‌ها صورت گیرد.

سیار فرماندار قم نیز موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: حضور مردم در این صحنه سیاسی اثرات مهمی در آینده کشور دارد و باید هرچه پرشورتر برگزار شود.

وی به نقش مردم، ائمه جمعه و شوراها در راستای ترقی فرهنگ در بخش‌ها و روستاها اشاره و تصریح کرد: در زمینه پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی باید همه اقشار با تمام توان تلاش خود را به کار گیرند تا جامعه‌ای عاری از بزهکاری اجتماعی باشیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccmiq0.2bqpp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما