پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : 45284
منبع : خبرگزاری شبستان

رسانه‌های بیگانه بدنبال منحرف کردن افکار جوانان هستند

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌های بیگانه با استفاده از ابزار مختلف به دنبال منحرف کردن افکار جوانان هستند و تلاش می کنند تا ناهنجاری ها را در جامعه گسترش دهند.
رسانه‌های بیگانه بدنبال منحرف کردن افکار جوانان هستند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی شب گذشته(15دی) در نشست سیاسی که به مناسبت دهه بصیرت در مسجد انصارالحسین قم برگزار شد،با اشاره به روایتی از امام علی(ع)گفت: چشم نداشتن، از بصیرت نداشتن بهتر است و فردی که چشم دارد نمی‌تواند الزاما بصیرت نیز داشته باشد.

وی با بیان اینکه برخی از افراد در دفاع مقدس بصیر بوده اما آنها در فتنه 88 بصیرت لازم را نداشتند گفت: بصیرت در همه عرصه‌ ها یکسان نیست به همین علت یک فرد نمی‌تواند در همه عرصه‌ها بصیر باشد.

ذوالنوربا اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی براینکه بصیرت همانند قطب نماست، گفت: رسانه‌های بیگانه با استفاده از ابزار مختلف به دنبال منحرف کردن افکار جوانان هستند و تلاش می کنند تا ناهنجاری ها را در جامعه گسترش دهند.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه محور بصیرت است و برای مردم حجت محسوب می شود گفت: ولایت فقیه خداشناس و دین‌شناس بوده و امکانات لازم برای راهنمایی جامعه را در اختیار دارد پس امام محوری عامل اصلی بصیرت است.

ذوالنور با اشاره به عامل دوم داشتن بصیرت گفت: شناسایی حق از باطل شاخصه ی دیگر داشتن بصیرت است همچنانکه رهبر انقلاب در 14 خردادماه شاخص‌های خط امام خمینی(ره) را بیان فرمودند اما برخی به دنبال نفی روحیه استکبارستیزی امام خمینی(ره) هستند.

وی ادامه داد: افراد بصیر الزاما بصیرانه عمل نمی‌کنند چراکه  علاقه‌های دنیوی انسان را از توجه به آخرت باز می‌دارد،و گاها دیگران مانع از عمل آنها در مسیر بیداری می‌شوند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حتی برخی خواص و فقها نیز به دره بی بصیرتی سقوط می کنند گفت: بعضی از افراد  در روستاهای دور افتاده کشور با بصیرت هستند اما عده ای با امام زندگی کردند اما بی بصیرت هستند.

وی با بیان اینکه افرادی که مخالف ولایت فقیه شعار می‌دهند بویی از بصیرت نبرده اند گفت: اینکه دشمن برای اصحاب فتنه هزینه‌های بسیاری کرد اما همه ی فتنه ها نقش بر آب شد.

وی با اشاره به حضور جریان‌های ضد انقلاب در فتنه 88 گفت: افرادی که تا دیروز به دنبال مخفی کاری بودند به میدان آمدند تا بتوانند از مردم انتقام بگیرند.

 انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcc0iq0.2bqp48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما