پنجشنبه ۷ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب : 454
با تغییر نام از راه و ترابری؛

جهش توسعه نماینده قم در لیگ برتر بسکتبال شد‌

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت بسکتبال استان قم از قطعیت حضور نماینده بسکتبال قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور با نام تیم جهش توسعه خبر داد.
جهش توسعه نماینده قم در لیگ برتر بسکتبال شد‌
به گزراش قم نیوز، محسن نادری تصریح کرد: پیگیری‌های مداوم اداره کل ورزش و جوانان و هیئت بسکتبال استان قم با هدف داشتن تیمی قوی در مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور نتیجه داد و این تیم با نام جدید در مسابقات لیگ برتر بسکتبال شرکت خواهد کرد.

وی ادامه داد: مذاکرات مختلفی از سوی این هیئت و اداره کل ورزش و جوانان با مسئولان جهش توسعه صورت گرفت و خوشبختانه دوستان و عزیزان ما در این شرکت، هم نظر موافق و هم علاقه و انگیزه بسیار زیادی به حضور در ورزش دارند.

دبیر هیئت بسکتبال استان قم افزود: بنابراین دیگر خبری از تیم سابق راه و ترابری قم نیست و نماینده قم با نام جدید جهش توسعه در فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با قدرت و آمادگی فراوان به میدان خواهد رفت.

وی اضافه کرد: تمرینات تیم بسکتبال جهش توسعه قم با توجه به نزدیکی به زمان آغاز فصل جدید پیکارهای لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور از روز سه‌شنبه این هفته با نظارت مربیان بومی و حضور بسکتبالیست‌های شایسته قمی آغاز شده است.

نادری عنوان کرد: در حال حاضر بازیکنان شرکت‌کننده در تمرینات تیم بسکتبال جهش توسعه قم زیر نظر ابوالفضل آزاد فلاح مربی فصل گذشته نماینده قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور تمرینات خود را آغاز کرده‌اند.

وی ابراز کرد: جمع کردن این تیم و یافتن حامی مالی مناسب کار بسیار سخت و طاقت فرسایی بود که خوشبختانه با نظر مساعد مدیر کل ورزش و جوانان استان قم نسبت به رشته بسکتبال، سر‌انجام به حضور تیم جهش توسعه در فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور انجامید.

نادری تصریح کرد: در حال حاضر این تیم با حضور مربیان و بازیکنان بومی تمرینات خود را ادامه می دهد تا وضعیت کادر فنی و بازیکنان طی چند روز آینده مشخص شود، ضمن اینکه فصل جدید لیگ برتر در راه است و زمان برای آماده‌سازی تیم بسیار اندک است.

وی بیان کرد: پیکارهای فصل جدید لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۱۲ تیم از جمله مدعیانی نظیر مهرام، ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی بندر امام و تیم‌های سرشناس دیگر از روز بیست و هشتم مهر ماه آغاز می‌شود.

دبیر هیئت بسکتبال استان قم ابراز کرد: این در حالی است که طبق اعلام فدراسیون بسکتبال، آخرین فرصت برای نقل و انتقالات و جذب بازیکنان مورد نظر برای تمام تیم‌های حاضر در لیگ، روز شانزدهم مهر ماه خواهد بود که امیدوارم تا آن زمان بازیکنان مورد نظر جذب شوند.

تنها ۲۱ روز به آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده است و نماینده بسکتبال قم که در سال نخست حضور در لیگ برتر با نام راه و ترابری به مقام ششم دست یافت، این بار با نام تیم جهش توسعه در پی کسب موفقیت در لیگ برتر است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcgrt9t4ak9n.pra.html
نام شما
آدرس ايميل شما