سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 45591
منبع : پایگاه خبری پلیس

دستگيري مأمور قلابي صندوق صدقات مشترکين کميته امداد در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري سارق صندوق صدقات مشترکين کميته امداد در قم خبر داد و گفت:متهم با مراجعه به درب منازل و جعل عنوان مامور کميته امداد به مشترکين در قبال وجه دريافتي رسيد جعلي ارائه مي داد.
دستگيري مأمور قلابي صندوق صدقات مشترکين کميته امداد در قم
به گزارش قم نیوز، سرهنگ"احمد کرمي" اظهارداشت:در پي کسب خبري مبني بر اينکه فردي با حضور به در منازل مردم و معرفي خود به عنوان مامور کميته امداد از مشترکين وجه دريافت و رسيد ارائه مي کند بنابراين بررسي موضوع در دستور کار مأموران آگاهي استان قم قرار گرفت.

به گفته وي در ادامه کارآگاهان به محل هاي سرقت اعزام و از طريق تصاوير به دست آمده موتورسيکلت سارق را شناسايي کردند.

رئيس پليس آگاهي استان قم افزود:سپس با استعلام از بانک هاي اطلاعاتي ابتدا مالک موتورسيکلت شناسايي و پس از اظهار بي اطلاعي يکي از فرزندان وي که معتاد، سارق سابقه دار و نقش وي در سرقت ها متصور بود، با دستور قضائي به پليس آگاهي استان احضار شد.

سرهنگ کرمي گفت:وي پس از حضور تصاوير به دست آمده را مربوط به دايي خود دانست که در زمان سرقت موتورسيکلت در اختيار آن بوده است.

وي افزود: سپس در عملياتي متهم دستگير و در برابر ادله و مدارک بدست آمده لب به اعتراف گشود و بيان کرد با جعل رسيد وجه صندوق صدقات منزل خود، به درب منازل يکي از مناطق بالا شهر قم مراجعه و با معرفي خود به عنوان مامور کميته امداد و سوء استفاده از کارت جعلي اقدام به تخليه ده فقره صندوق صدقات مشترکين کرده ام.

رئيس پليس آگاهي استان قم افزود:نهايتاً نامبرده جهت انجام سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي استان شد.

 انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdfk0o.yt0kn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما