دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 46004
منبع : پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی:

54 درصد جمعیت کشور زیرپوشش تامین اجتماعی هستند

قم نيوز : قم نبوز: معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه ٥٤ درصد جمعیت کشور زیرپوشش تأمین اجتماعی هستند، افزود: روحانیون معظم نیز از گروه‌های زیرپوشش این سازمان هستند.
54 درصد جمعیت کشور زیرپوشش تامین اجتماعی هستند
به گزارش قم نیوز، منصور اعتصامی در دیدار با آیت الله سبحانی با بیان اینکه ٤٢میلیون نفر در کشور زیرپوشش تأمین اجتماعی هستند، اظهار کرد: این جمعیت شامل کارگران، بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان است.

وی افزود: بیمه شدگان این سازمان با خانواده‌هایشان ١٨میلیون نفر، بازنشستگان و خانواده‌هایشان ٥ میلیون و ٨٠٠هزار نفر و یک میلیون و ٤٠٠ هزار واحد کارگاهی بازرگانی، تولیدی، صنعتی و کشاورزی زیرپوشش تأمین اجتماعی هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: این سازمان خدمات درمانی، مستمری و دیگر خدمات را به جمعیت زیرپوشش ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه ٥٤ درصد جمعیت کشور زیرپوشش تأمین اجتماعی هستند، افزود: روحانیون معظم نیز از گروه‌های زیرپوشش این سازمان هستند.

اعتصامی با بیان اینکه این سازمان یک نهاد بین النسلی است، بیان کرد: این سازمان به نفت و مالیات متکی نیست.

وی در ادامه به فعالیت‌های فرهنگی سازمان تأمین اجتماعی اشاره کرد و گفت: گسترش مسابقات قرآنی و ترویج مفاهیم قرآنی، برگزاری آزمون‌های غیرحضوری تفسیر قرآن کریم برای روحانیون سازمان و برقراری ارتباط مؤثر با کارکنان با استفاده از روایات و احادیث از جمله این اقدامات است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه قلب تپنده حوزه فرهنگی سازمان تأمین اجتماعی قرآن و اقامه نماز است، افزود: در راستای گفتمان سازی مفاهیم اقتصاد مقاومتی با حوزه‌های علمیه، ستادهای ائمه جماعات و دانشگاه‌ها ارتباط مؤثر برقرار کردیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdoz0o.yt09z6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما