دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : 4605
در مقطع کارشناسی ارشد صورت می‌گیرد؛

پذیرش دانشجو در دانشگاه باقرالعلوم

قم نيوز : قم نيوز: مدیر امور دانشجویی دانشگاه باقرالعلوم از آغاز ثبت نام کارشناسی ارشد این دانشگاه از میان طلاب حوزه علمیه در 9 رشته تحصیلی خبر داد.
پذیرش دانشجو در دانشگاه باقرالعلوم
به گزارش قم نيوز، محمد سهرابی با اعلام این مطلب اظهار داشت: این دانشگاه بر اساس مجوز سازمان سنجش آموزش کشور، برای سال تحصیلی ۹۲-۹۱ در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های تاریخ اسلام، اندیشه سیاسی در اسلام، تبلیغ و ارتباطات فرهنگی، فلسفه علوم اجتماعی، فلسفه دین، مدرسی معارف اسلامی (اخلاق اسلامی)، مدرسی معارف اسلامی (مبانی نظری اسلام)، علوم سیاسی و دانش اجتماعی مسلمین از طریق آزمون اختصاصی دانشجو می‌پذیرد.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه باقرالعلوم، زمان ثبت نام برای شرکت در این آزمون را از بیستم بهمن ماه تا پنجم اسفند ماه سال جاری و تنها از طریق سایت این دانشگاه اعلام کرد و افزود: برادران و خواهران طلبه که دارای مدرک سطح دو حوزه هستند می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: آزمون کتبی روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

سهرابی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی دانشگاه باقرالعلوم  به نشانی www.bou.ac.ir بخش سامانه ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۱ مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۲۱۱۶۰ داخلی ۶۲۱۴ یا ۲۹۰۶۱۷۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcg.z9trak93npr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما