پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب : 46270
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

برخی دانسته یا ندانسته در زمین دشمن بازی می‌کنند/ بانک‌ها زیربار قانون جدید مجلس نمی‌روند

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز برخی دانسته یا ندانسته در زمین دشمن بازی می‌کنند در حالیکه پیروزی نهایی تنها در پرتو ولایت به دست می‌آید.
برخی دانسته یا ندانسته در زمین دشمن بازی می‌کنند/ بانک‌ها زیربار قانون جدید مجلس نمی‌روند
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، احمد امیرآبادی فراهانی در مراسم پیروزی انقلاب که در آستان مقدس امامزاده حمزه(ع) برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌های نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) اظهار کرد: امروز برخی آگاهانه یا ناآگاهانه می‌خواهند کارآیی دوران قبل از انقلاب را بهتر از زمان حاضر جلوه دهند در حالی که واقعیت امر چیز دیگری است و در حال حاضر به برکت نظام اسلامی خودکفایی در امور مختلف اقتصادی حاصل شده است.

وی افزود: قبول داریم مشکلاتی همچون بیکاری و رکود وجود دارد ولی شرایط کنونی با دوران قبل از انقلاب و وابستگی آن دوره قابل قیاس نیست.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مورد بهره و سود بانکی، قوانینی در مجلس به تصویب رسیده است گفت: دولت تا اواسط تابستان امسال این قوانین را ابلاغ نکرد و حالا که ابلاغ شده بانک‌ها حاضر به عملیاتی کردن آن نیستند.

وی ادامه داد: این قانون مربوط به تسهیلات ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان است که در صورت پرداخت اقساط، نیازی به پرداخت بهره نیست ولی بانک‌ها حاضر به انجام آن نیستند و جالب اینکه وزیر اقتصاد می‌گوید این مسئله در حوزه تخصصی ما نیست و بعضی بانک‌ها به دلیل خصوصی بودن، چنین کاری انجام نمی‌دهند.

امیرآبادی تفکر بسیجی و روحیه جهادی را عامل خودکفایی در عرصه‌های موشکی و هسته‌ای دانست و تصریح کرد: نبود روحیه بسیجی در برخی امور همچون مسائل بانکی، سبب شده نتوانیم به پیشرفت برسیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: امام خمینی(ره) زمانی این جمله را گفت که «سربازان من در گهواره‌ها هستند» که هیچ کس گمان نمی‌کرد انقلاب به پیروزی برسد و به این جایگاه برسد.

وی با بیان اینکه صدور انقلاب به معنای لشکرگشایی نظامی نیست اضافه کرد: در حقیقت تفکر انقلابی است که به دیگر نقاط صادر شده و امروز شاهد نهادینه شدن این اندیشه در یمن، سوریه و دیگر نقاط دنیا هستیم.

امیرآبادی به محور مقاومت و سرچشمه گرفتن آن از انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: امروز شخصی مانند سردار سلیمانی به عنوان مستشاری نظامی در خارج از مرزهایمان مشغول فعالیت است و کشوری قدرتمند مانند روسیه، در حال پیاده‌سازی نظرات و اندیشه‌های اوست.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حشدالشعبی برگرفته از تفکر تشکیل بسیج و سپاه پاسداران انقلاب است که امروز در عراق پیاده‌ شده تا در کنار ارتش این کشور، به دفاع در مقابل بیگانگان بپردازد.

وی به دیدار خود با سید حسن نصرالله اشاره کرد و گفت: این شخصیت مبارز عنوان می‌کرد امروز در منطقه، پیش‌بینی‌های رهبر معظم انقلاب محقق شده و همه آزادیخواهان از شخصیت کاریزماتیک ایشان پیروی می‌کنند.

امیرآبادی با تاکید بر اطاعت از مقام ولایت برای پیروزی بر دشمنان خاطرنشان کرد: امروز برخی دانسته یا ندانسته در زمین دشمن بازی می‌کنند در حالیکه پیروزی نهایی تنها در پرتو ولایت به دست می‌آید.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: شخصی یهودی بیش از ۱۰۰ شبکه فارسی‌زبان را از نظر مالی پشتیبانی می‌کند تا علیه نظام اسلامی به تبلیغ بپردازند بنابراین وظیفه داریم با اتکا به تفکر انقلابی، راه‌های نفوذ دشمنان را ببندیم همانطور که با همین شیوه در دوران دفاع مقدس و در عرصه‌هایی مانند انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای و موشک‌سازی به پیشرفت دست یابیم.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdciura5.t1aqy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما