دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب : 4630
معاون فرماندهی نیروی انتظامی استان قم:

به دنبال محدودیت حداقلی و رضایت حداکثری هستیم

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرماندهی نیروی انتظامی استان قم گفت: رضایت مندی حداکثری و محدودیت‌های حداقلی از عمده اهدافی است که نیروی انتظامی قم در جریان برگزاری مراسمات مذهبی و ملی مد نظر دارد.
به دنبال محدودیت حداقلی و رضایت حداکثری هستیم
به گزارش قم نیوز، اسماعیل اسماعیلی در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم که ظهر امروز به مناسبت برنامه‌ریزی اقدامات مربوط به سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه (س) به قم برگزار شد، اظهار کرد: بیش از نیمی از مسیر حرکت کاروان نمادین حضرت معصومه (س) در مناطق پرترافیک هسته مرکزی شهر قم قرار دارد ضمن اینکه ساعت در نظر گرفته شده نیز مقارن با حضور اوج جمعیت در این خیابان‌هاست، اما تدابیر خاصی از سوی نیروی انتظامی در این زمینه اندیشیده شده است.

وی افزود: مسیرهای جایگزین برای عبور وسائط نقلیه تعیین شده و امیدواریم شاهد بروز هیچ گونه مشکل ترافیکی در سطح شهر به هنگام ورود این کاروان نباشیم.

معاون فرماندهی نیروی انتظامی استان قم با اشاره به عدم امکان اختصاص مسیرهای جایگزین در برخی خیابان‌ها نظیر آذر و انقلاب گفت: برنامه محدودیت‌های در نظر گرفته شده در اختیار شورای هماهنگی و صدا و سیما قرار خواهد گرفت تا به اطلاع عموم برسد.

وی در خصوص عدم تفکیک زنان و مردان در برخی راهپیمایی‌های شهر قم اظهار کرد: بعضی از بانوان شرکت کننده در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن از این مسئله ناراضی بودند بنابراین باید برنامه ریزی به منظور جلوگیری از بروز چنین مشکلی در مسیر کاروان نمادین حضرت معصومه (س) صورت گیرد.

اسماعیلی در ادامه با بیان اینکه ورود موتورسواران به مسیر کاروان موجب بروز اختلالاتی خواهد شد، افزود: در استان قم بیش از ۳۵۰ هزار موتورسیکلت وجود دارد که ایجاد محدودیت برای آن ها کار مشکلی است اما تدابیر لازم در این زمینه نیز اندیشیده شده است.

معاون فرماندهی نیروی انتظامی استان قم با تاکید بر رضایت مندی حداکثری مردم در جریان مراسمات مذهبی و ملی گفت: سعی می‌کنیم با کاهش محدودیت‌ها تا حد امکان، مزاحمتی برای شهروندان ایجاد نشود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdce.x8ebjh8p79bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما