سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : 4662
مدیر اجرایی مرکز آموزش بازرگانی استان قم خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی تجارت و الکترونیک املاک

قم نيوز : قم نيوز: مدیر اجرایی مرکز آموزش بازرگانی استان قم گفت: دوره تجارت و الکترونیک املاک با همکاری اتحادیه املاک استان قم در سال 91 برگزار خواهد شد.
برگزاری دوره آموزشی تجارت و الکترونیک املاک
به گزارش قم نيوز، زهرا شادنوش برنامه‌های مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم را بر دو بخش تقسیم کرد و بیان داشت: برنامه‌های آموزشی این مرکز در قالب دو تقویم آموزشی شش ماهه به صورت کوتاه مدت و بلند مدت تدوین می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های بلند مدت مرکز آموزش بازرگانی در شش ماه نخست سال و برنامه‌های کوتاه مدت در شش ماه دوم سال به مخاطبان ارائه می‌شود.

مدیر اجرایی مرکز آموزش بازرگانی استان قم با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال جاری تصریح کرد: اکنون بیش از ۸۰ درصد برنامه‌های آموزشی نیم سال دوم به پایان رسیده است.

وی با اشاره به برگزاری تعداد دوره‌های آموزشی در شش ماه نخست سال بیان کرد: در نیمه اول سال جاری ۳۰ دوره کارگاهی آموزشی در تقویم آموزشی این مرکز تدوین شده بود که با موفقیت و رضایت مندی مخاطبان به پایان رسید.

شادنوش ادامه داد: در تقویم آموزشی نیم سال دوم، ۱۵ کارگاه آموزشی تدوین شده است که علاوه بر کارگاه‌های آموزشی کنفرانس بزرگ مدیریت بازاریابی خدمات نیز در دی ماه سال جاری با حضور ۲۵۰ فعال اقتصادی سراسر کشور برگزار شد.

وی تصریح کرد: شش کارگاه آموزشی از مجموعه کارگاه‌های آموزشی که در تقویم آموزشی تدوین شده باقی مانده است که تا پایان سال برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از رضایت‌مندی مخاطبین دوره‌های آموزشی این مرکز خبر داد و بیان کرد: در پایان تمام دوره‌ها نظرسنجی صورت گرفته می‌شود که رضایت مخاطبان به دلیل تئوری و عملی بودن این کارگاه‌ها و حضور اساتید برجسته بیش از ۸۰ درصد بوده است.

شادنوش با اشاره به برگزاری کارگاه تجارت الکترونیک در آینده‌ای نزدیک بیان کرد: مدت زمان این کارگاه آموزشی هشت ساعت است که در آن اصول بازاریابی از طریق اینترنت مورد بحث قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: کسانی که در این دوره آموزشی شرکت کردند می‌توانند از طریق ایمیل جلب مشتری جلب و محصول خود را معرفی کنند.

مدیر اجرایی مرکز آموزش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: مهندسی فروش، بازار یابی تجاری مذاکرات تجاری مدیریت و سفارشات خارجی تجارت الکترونیک از جمله دوره‌هایی هستند که تا پایان سال برگزار می‌شوند.

وی مخاطبین دوره‌های آموزشی را تجار،‌ بازرگانان،‌ صاحبان صنایع و دانشجویان دانست و گفت: کسانی که کار طراحی سایت‌های اینترنت را بر عهده دارند برای مدیریت و مهندسی آن در کارگاه آموزشی تجارت الکترونیک شرکت می‌کنند.

شادنوش با تاکید بر اینکه تلفیق الکترونیک و مدیریت در کارگاه آموزشی تجارت الکترونیک قابل مشاهده است، یادآور شد: شرکت در این کارگاه برای کسانی که کارشناسی ارشد بازاریابی با گرایش تجارت الکترونیک دارند و یا تحصیل می‌کنند بسیار موثر است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcj.mexfuqem8sfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما