چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب : 4694

دشمن به دنبال القائات و امنیتی كردن انتخابات است

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم هشدار داد: دشمنان با حملات سیاسی و تبلیغاتی گسترده به دنبال القائات خود و امنیتی كردن انتخابات هستند لذا مردم باید هوشیار باشند.
دشمن به دنبال القائات و امنیتی كردن انتخابات است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمد مهدی عرب انصاری اظهار داشت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مورد تجزیه و تحلیل و نگاه نقادانه دنیا است و همگان باید اهمیت این انتخابات را در نظر داشته باشند.

وی با بیان اینكه هجمه های تبلیغاتی دشمنان از ماه های قبل كلید خورده افزود: هر روز كه به انتخابات نزدیكتر می شویم، اشكال و روش های مختلفی برای كاهش مشاركت مردم از سوی رسانه های دشمن ظهور و بروز می كند.

عرب انصاری بر ضرورت حفظ بصیرت مردم تاكید كرد و افزود: مردم باید با تجزیه و تحلیل انتخابات و مسایل مرتبط با آن، مراقبت از آسیب های خبری و القائات دشمن باشند.

وی ابراز امیدواری كرد كه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور پرشور مردم در صحنه و استقبال بی نظیر آنان به صفحه ای پر افتخار دیگری از كتاب انقلاب تبدیل شود.

عرب انصاری با بیان اینكه شهر مقدس قم جایگاه جهانی دارد افزود: مردم قم قدرت سیادت جهانی دارند و باید نقش ویژه خود را در صحنه های انقلابی و سیاسی از جمله انتخابات همانطور كه تاكنون اینگونه بوده است به نحو احسن ایفا كنند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.o8ebjh8pe9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما