شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 47004
منبع : خبرگزاری فارس

داور بين‌المللي پينگ‌پنگ قم قاضي مسابقات قهرماني آسيا شد

قم نيوز : قم نیوز: داور بين‌المللي و مطرح تنيس روي‌ميز استان قم براي قضاوت در مسابقات 2017 پينگ‌پنگ قهرماني آسيا مسافر شرق قاره كهن شد.
داور بين‌المللي پينگ‌پنگ قم قاضي مسابقات قهرماني آسيا شد
به گزارش قم نیوز، نخستین داوری که از جمع داوران بین‌المللی و مطرح ورزش قم در سال 1396 حضور در مسابقات برون‌مرزی را تجربه می‌کند، محمد عموئیان است که به عنوان قاضی پیکارهای تنیس روی‌میز قهرمانی 2017 آسیا انتخاب شده است.

عموئیان داور بین‌المللی و شاخص تنیس روی‌میز قم است که سال‌های زیادی در این رشته ورزشی فعالیت و قضاوت می‌کند و هم اکنون نیز مسوولیت ریاست هیات پینگ پنگ استان قم را بر عهده دارد و در نیمه دوم فروردین ماه رقابت‌های آسیایی را در شرق قاره کهن قضاوت خواهد کرد.

این در حالی است که کشور چین میزبان رقابت‌های تنیس روی‌میز قهرمانی آسیا شده است و اردوی آماده‌سازی ملی‌پوشان اعزامی به این پیکارها نیز از مدت‌ها قبل جریان دارد تا اعضای تیم ملی در بهترین شرایط برابر حریفان خود در مسابقات 2017 این قاره قرار بگیرند.

این در حالی است که پیکارهای آسیایی تنیس روی‌میز از روز نوزدهم فروردین ماه در کشور چین آغاز می‌شود و تا 29 همین ماه ادامه دارد اما اعضای تیم ملی روز چهارشنبه شانزدهم فروردین به این مسابقات اعزام می‌شوند و محمد عموئیان نیز به عنوان داور تنها نماینده قم در این رقابت‌ها خواهد بود.

در ترکیب تیم ملی کشورمان افشین نوروزی، امین احمدیان، میعاد لطفی، حمیدرضا طاهرخانی و محمدعلی رویین‌تن در بخش مردان و ندا شهسواری به همراه مهشید اشتری، صبا صفری، مریم صامت و فاطمه جمالی‌فر در قسمت بانوان، حضور در این رقابت‌ها را تجربه می‌کنند.

اردوهای تیم ملی تنیس روی‌میز برای شرکت در پیکارهای قهرمانی آسیا از نظر فنی با نظارت محمدرضا میرالماسی مدیر تیم‌های ملی، فاطمه کیوانی سرمربی تیم‌های ملی بانوان و نادر شام‌لو رئیس کمیته مربیان جریان دارد تا این تیم بهترین تایج را در جدال با حریفان آسیایی به دست بیاورد.

محمد عموئیان در حالی به عنوان قاضی رقابت‌های قهرمانی آسیا انتخاب شده است که پیش از این نیز سابقه داوری در مسابقات آسیایی را دارد و با توجه به سوابق و تجربه بسیار بالا در این رشته، اکنون یکی از بهترین داوران تنیس روی‌میز ایران در سطح آسیا و جهان محسوب می‌شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcee78e.jh8f7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما