سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 47052
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس اتحاديه ناشران و کتابفروشان استان قم خبر داد

فروش بيش از 9 ميليارد ريالي كتابفروشان قمي در عيدانه كتاب

قم نيوز : قم نیوز: رئيس اتحاديه ناشران و کتابفروشان استان قم از فروش بيش از 9 ميليارد ريالي در عيدانه كتاب خبر داد.
فروش بيش از 9 ميليارد ريالي كتابفروشان قمي در عيدانه كتاب
به گزارش قم نیوز، حمید خرمی، با اشاره به اجرای طرح عیدانه کتاب اظهار کرد: این طرح سال گذشته برای نخستین بار فعالیت خود را آغاز کرد ولی کتابفروشان کمی در این طرح ثبت‌نام کرده بودند.

وی خاطرنشان کرد: امسال با اطلاع‌رسانی که صورت گرفت و پیش زمینه‌هایی که با اجرای طرح پاییزه و تابستانه کتاب به وجود آمده بود کتابفروشان با آشنایی کامل ورود پیدا کردند؛ 90 کتابفروش در این طرح شرکت کردند که استان قم مقام دوم را در کشور پس از تهران از نظر کتابفروشان دارا است.

رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان استان قم با بیان اینکه بالغ بر 40 هزار جلد کتاب در مدت یک ماهه طرح عیدانه در قم فروش رفته است گفت: بالغ بر 19 هزار نفر به کتابفروشی‌های طرح مراجعه کردند و کتابفروشان قمی بیش از 9 میلیارد ریال در عیدانه کتاب فروش داشتند.

وی خاطرنشان کرد: کتابفروشان با شرکت در نمایشگاه استانی و بین‌المللی نقدینگی کسب می‌کنند. طرح‌های عیدانه، تابستانه و پاییزه کتاب در واقع یارانه‌ای است که برای کمک به کتابفروشی‌ها پرداخت می‌شود و به نفع خریداران و دوستداران کتاب است.

خرمی با بیان اینکه بیش از هزار و 200 ناشر و 200 کتابفروش در استان قم وجود دارد گفت: طرح تابستانه کتاب از جمله طرح‌های آینده است که امیدواریم با استقبال کتابفروشان و متقاضیان مواجه شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchivnk.23nqmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما