چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب : 4719
شهردار منطقه 2 عنوان کرد:

تکمیل و احداث ایستگاه‌های آتشنشانی منطقه دو

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه دو قم گفت: ایستگاه‌های آتش‌نشانی در منطقه دو به منظور ایجاد تاسیسات و تسهیلات حفاظتی شهری تکمیل می‌شود.
تکمیل و احداث ایستگاه‌های آتشنشانی منطقه دو
به گزارش قم نیوز، مجید متین‌فر امروز با اشاره به عملکرد شهرداری منطقه دو از ابتدای سال جاری تا کنون در زمینه ایجاد تاسیسات و تسهیلات حفاظتی شهری اظهار داشت: طرح احداث، تکمیل و تجهیزات ساختمان مرکزی و ایستگاه‌های آتش‌نشانی در دست اقدام قرار دارد.

وی ادامه داد: در این زمینه پروژه تکمیل و تجهیز ایستگاه آتش‌نشانی شهیدان موسوی اجرا می‌شود.

شهردار منطقه دو خاطر نشان کرد: این ایستگاه با هدف خدمت‌رسانی به شهروندان ساکن در این محدوده با پیش‌بینی ۳۰۰ میلیون ریال هزینه اجرا می‌شود.

متین‌فر با اشاره به شرح عملیات این طرح گفت: نصب انشعابات آب و برق و گاز، دیوارکشی محوطه و جدول‌گذاری و زیرسازی آسفالت محوطه از اقداماتی است که در حال اجراست.

وی به تکمیل ایستگاه آتش‌نشانی واقع در خیابان جوادالائمه (ع) اشاره کرد و اذعان داشت: ۵۰۰ میلیون ریال برای تکمیل این پروژه پیش‌بینی شده است.

شهردار منطقه ۲ عنوان داشت: این پروژه با پیشرفت ۵۰ درصدی در زمینه مالی و فیزیکی همراه است.


بوستان‌ها و فضای سبز منطقه دو شهرداری تکمیل و تجهیز می‌شود
متین‌فر با بیان اینکه بهبود محیط شهری با طرح احداث پارک و ایجاد فضای سبز دنبال می‌شود، گفت: در این راستا پروژه تکمیل استخر سه راهی خرمشهر به منظور ذخیره آب برای آبیاری اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اجرای پوشش کاهگل به مساحت چهار هزار متر مربع گفت: هزینه پیش‌بینی شده برای اجرای این طرح ۶۰۰ میلیون ریال بوده که با پیشرفت مالی ۸۰ درصدی مواجه است.

شهردار منطقه ۲ اضافه کرد: احداث و توسعه بوستان معصومیه جاده اراک با هدف ایجاد فضای سبز به مساحت دو هزار متر مربع و هزینه ۵۰۰ میلیون ریال انجام می‌شود.

وی با اشاره به تکمیل و تجهیز بوستان رضوی با هدف توسعه فضای سبز منطقه عنوان داشت: محوطه‌سازی، خاکریزی و باز کاشت، جدول‌گذاری و تجهیز مبلمان شهری و تاسیسات در این طرح انجام می‌شود.

متین‌فر گفت: ۵۰۰ میلیون ریال برای انجام این پروژه پیش‌بینی شده است که با ۵۰ درصد پیشرفت مواجه است.

شهردار منطقه دو، تبدیل جنگل‌کاری پشت بوستان شادی و اتصال آن به بوستان گل‌ها، توسعه فضای سبز سطح منطقه و باغچه‌سازی و درختکاری در شوارع اصلی را از دیگر طرح‌های در دست اقدام عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: توسعه فضای سبز منطقه، بالا بردن سرانه فضای سبز سطح منطقه و ایجاد و افزایش فضای سبز و درخت از اهداف اجرای این طرح‌ها است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcc.sq0a2bqmola82.html
نام شما
آدرس ايميل شما