پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : 4745
شهردار قم:

3 ایستگاه آتش نشانی در پردیسان احداث می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: با توجه به گسترش جمعیت در پردیسان برای راه‌اندازی سه ایستگاه آتش نشانی در این منطقه برنامه ریزی کرده‌ایم که ایستگاه نخست تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
3 ایستگاه آتش نشانی در پردیسان احداث می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری در دیدار مردمی با اهالی منطقه پردیسان که با حضور دکتر ذاکریان عضو شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری قم در مسجد حضرت فاطمه زهراء‌(س) برگزار شد، با بیان اینکه مدیریت شهری قم تمام سعی و تلاش خود را برای عمران و آبادانی شهر به‌کار خواهد برد، اظهار داشت: افق نگاه مسئولین شهری، ‌ساخت شهری آباد و با نشاط برای شهروندان و زائران است و رسیدگی به مناطق جدید و توسعه این مناطق در اولویت نخست قرار دارد.

وی تصریح کرد: روند توسعه و پیشرفت منطقه پردیسان به جدیت در حال پیگیری و اجراست و آینده روشنی برای این منطقه در پیش رو است.

شهردار قم خدمت به مردم قم را عبادتی وصف ناپذیر عنوان کرد و افزود: زحمات و تلاش‌های مردم قم در شکل گیری و پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و صبر و استقامت آنها قابل تقدیر و ستایش است و مردم دین خود را ادا کرده‌اند و مسئولین نیز باید همواره در خدمت مردم باشند و از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی به خدمات شهرداری در این منطقه اشاره و خاطر نشان کرد: این منطقه با توجه به اینکه تازه راه‌اندازی و تاسیس شده ولی خدمات و برنامه‌های شهرداری در این منطقه بسیار زیاد است و پیگیری و ایجاد منطقه پردیسان ‌نویدی برای عمران و آبادانی در این منطقه است و مدیریت شهری قم به دنبال ایجاد مجموعه‌ای جدید و نو با استانداردهای جهانی در این منطقه است.

شهردار قم با اشاره به اینکه بیش از ۳۶۰ خدمت توسط شهرداری‌ها به شهروندان ارائه می‌شود، گفت: نیازسنجی و اولویت بندی مسائل مربوط به مناطق شهری برای سال آینده در دستور کار مدیران شهرداری قم است تا در آینده‌ای نزدیک به شهری نمونه در کشور تبدیل شویم.

وی افزود: توسعه فرهنگسرا، ‌احداث و راه‌اندازی ایستگاه‌های آتش نشانی، کاشت ۱۲۴ هزار نهال در سطح شهر، ‌جدول‌گذاری و روکش آسفالت معابر و شوارع از جمله برنامه‌های شهرداری قم در سال جاری است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcb.abaurhbzsiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما