چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۴
کد مطلب : 47685
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌‌ كشتي استان قم:

كشتي‌گيران قم به جام بين‌المللي يادگار امام (ره) اعزام مي‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌‌ كشتي استان قم گفت: اعزام كشتي‌گيران قم به رقابت‌هاي بين‌المللي 2017 جام يادگار امام (ره) بعد از ماه رمضان انجام خواهد شد.
كشتي‌گيران قم به جام بين‌المللي يادگار امام (ره) اعزام مي‌شوند
كشتي‌گيران قم به جام بين‌المللي يادگار امام (ره) اعزام مي‌شوند
به گزارش قم نیوز، محسن وزیری اظهار کرد: رقابت‌های کشتی فرنگی بین‌المللی جام یادگار امام (ره) سابقه‌ای چندین ساله در کشتی ایران دارد و حتما علاقمندان به کشتی در جریان هستند که چندین دوره این مسابقات در سال‌های گذشته به میزبانی قم به انجام رسیده است.

وی اضافه کرد: نزدیک به 10 سال بود که در ماه‌های بهمن و اسفند همواره شاهد برگزاری این رقابت‌ها به میزبانی استان قم بودیم اما چند سالی است که با تغییرات ایجاد شده از سوی فدراسیون کشتی در شیوه و نحوه برگزاری این مسابقات، جام یادگار امام (ره) در شهرهای دیگر نیز برگزار می‌شود.

رئیس هیأت‌‌‌ کشتی استان قم اضافه کرد: میزبانی مسابقات امسال جام بین‌المللی کشتی یادگار امام (ره)  به قم نیز پیشنهاد شد اما به دلیل اینکه در تامین منابع مالی محدودیت‌هایی وجود دارد این میزبانی را نپذیرفتیم اما کشتی‌گیران مستعد قم در این مسابقات برابر حریفان به روی تشک خواهند رفت.

وی خاطرنشان کرد: با تغییراتی که در نحوه برگزاری رقابت‌های بین‌المللی این جام ایجاد شده، چند سالی است که کشتی‌گیران رده‌های سنی پایه به میدان می‌روند و امسال نیز مسابقات با حضور کشتی‌گیران مستعد کشورمان و میهمانان خارجی در دهه نخست تیرماه و پس از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وزیری ابراز کرد: پیش از این طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کشتی قرار بود در فروردین ماه سال جاری این مسابقات برگزار شود اما به دلیل درخواست تعداد بالای تیم‌های خارجی متقاضی حضور در این رقابت‌ها که به بیش از 20 تیم می‌رسید و فرصت محدود حامی مالی برای انجام تدارکات لازم، زمان برگزاری آن تغییر کرد.

وی یاد آور شد: این تورنمنت بین‌المللی با حضور کشتی‌گیران مستعد رده‌ سنی نوجوانان و در هر دو رشته آزاد و فرنگی، سه هفته پیش از برگزاری رقابت‌های 2017 قهرمانی کشتی نوجوانان آسیا برگزار خواهد شد و فدراسیون کشتی ایران این موضوع را به اطلاع، اتحادیه جهانی کشتی و تیم‌های متقاضی رسانده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjimex.uqeaozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما