جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۲۴
کد مطلب : 47715
منبع : خبرگزاری فارس
بهترين گلزن تاريخ ليگ برتر:

با گلزني در هفته پاياني ليگ از صبا و فوتبال خداحافظی مي‌كنم

قم نيوز : قم نیوز: بهترين گلزن تاريخ رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور گفت: در هفته پاياني ليگ برتر با گلزني براي موفقيت صباي قم از فوتبال خداحافظي مي‌كنم.
بهترين گلزن تاريخ ليگ برتر:با گلزني در هفته پاياني ليگ از صبا و فوتبال خداحافظی مي‌كنم
بهترين گلزن تاريخ ليگ برتر:با گلزني در هفته پاياني ليگ از صبا و فوتبال خداحافظی مي‌كنم
به گزارش قم نیوز، غلامرضا عنایتی امروز اظهار کرد: نیازی نیست من به حساسیت‌های هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اشاره کنم، حتما علاقمندان به فوتبال به خوبی می‌دانند که ما بازی مهمی با تیم استقلال خوزستان داریم و با تمام توان‌مان برای بردن این بازی به میدان می‌رویم.

وی ادامه داد: تیم حریف شناخته شده است و در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب کرده‌، برای آنها این بازی اهمیت چندانی ندارد و بالطبع بدون استرس بازی می‌کنند اما این بازی برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است و یقینا در خانه به دنبال کسب برد هستیم.

مهاجم تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: بازی سختی خواهد بود اما تک تک بازیکنان ما مصمم هستند که همانند بازی هفته قبل، از این دیدار نیز با کسب برد و سه امتیاز خارج شویم تا خستگی زحماتی که در یک سال با تمام سختی‌های موجود متحمل شده‌ایم با حفظ صبا در لیگ برتر از تن در برود.

وی راجع به وضعیت خود برای این بازی ابراز کرد: من شرایط خوبی دارم و هدفم این است که در هفته پایانی با گلزنی برای موفقیت صبای قم، رسما از فوتبال خداحافظی کنم، موفقیت صبا در این دیدار اهمیت زیادی دارد و مطمئن باشید همانند بازی با نفت از این بازی هم سه امتیاز را کسب می‌کنیم.

عنایتی راجع به تعداد گل‌های خود در سا‌ل‌های بازی در لیگ برتر، تصریح کرد: اکنون که راجع به تعداد گل‌های زده من صحبت شد ابتدا باید از عنایت و توجه ویژه مردم ایران به خودم واقعا تشکر کنم، چون لایق این هم محبت آنها نبودم که من را به عنوان بهترین مهاجم تاریخ لیگ برتر انتخاب کردند.

وی تصریح کرد: آمار گل‌های من در تمام ادوار مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با گل مسابقه هفته بیست و نهم لیگ برتر مقابل نفت تهران 146 گل است، من تصاویر تمام گل‌های زده خودم را دارم و روی هیچ یکی از گل‌های من مدافع حریف نقشی نداشته که مثلا به نام من ثبت نشده باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdk50o.yt05f6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما