دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۴۰
کد مطلب : 47819
منبع : خبرگزاری مهر
ملی پوش کبدی ساحلی قم :

کبدی قم پس از ۶ سال به لیگ برتر بازگشته است

قم نيوز : قم نیوز: ملی پوش کبدی ساحلی قم با بیان این که کبدی باید مدارس ابتدایی و راهنمایی به نوجوانان و نونهالان آموزش داده شود، گفت: کبدی قم پس از ۶ سال به لیگ برتر بازگشته است.
کبدی قم پس از ۶ سال به لیگ برتر بازگشته است
کبدی قم پس از ۶ سال به لیگ برتر بازگشته است
به گزارش قم نیوز، محمد حسین معصومیان اظهار داشت: رشته کبدی در قم رشته نوپایی است اما رشته سختی نیست و اعتقاد دارم این ورزش باید از طریق رسانه‌ها و آموزش و پرورش بین مردم شناخته شود. اگر ما بتوانیم زیرساخت کبدی قم را پایه گذاری کنیم حتماً روزهای خوبی در انتظار ورزش کبدی قم خواهد بود.

وی افزود: ما باید این ورزش را از پایه شروع کنیم، در مدارس ابتدایی و راهنمایی به نوجوانان و نونهالان آموزش دهیم و در بخش بانوان نیز این توسعه را ادامه دهیم تا کبدی به عنوان یک رشته شناخته شده، در ورزش قم خود را مطرح کند و زیر سایه سایر رشته‌ها نباشد.

ملی پوش کبدی ساحلی قم گفت: آخرین موفقیت من به همراه تیم کبدی استان قم در مسابقات لیگ دسته یک کشور بود که به خواست خدا و تلاش بازیکنان بی ادعای ما، توانستیم بعد از ۶ سال دوباره به لیگ برتر بازگردیم.

 ملی پوش کبدی ساحلی قم بیان داشت: در حال حاضر با پشتیبانی رئیس  هیئت کبدی استان قم، مسلم رشیدی که دلسوزانه برای جامعه کبدی قم زحمت می‌کشد می‌توانیم جایگاه خوبی حداقل در جمع برترین‌های کبدی کشور داشته باشیم به عبارت دیگر حضور در جمع ۶ تیم برتر کشور برای ما در دسترس خواهد بود.

وی عنوان کرد: تمرینات تیم کبدی قم برای آماده سازی در راه لیگ برتر، پس از پایان تعطیلات نوروزی آغاز شده است و در حال حاضر، خود را برای رقابت در بالاترین سطح کبدی ایران آماده می‌کنیم.

ملی پوش کبدی ساحلی قم تصریح کرد: تا قبل از این که مسلم رشیدی ریاست هیئت کبدی استان قم را بر عهده بگیرد مشکلات زیادی داشتیم از جمله این که سالنی برای تمرین‌های مداوم در اختیار کبدی کاران ما نبود اما خوشبختانه شرایط بهبود یافته است.
انتهایی پیام / 137
https://qomnews.ir/vdci3va5.t1ayz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما