سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب : 47922
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌‌ بدمینتون استان قم خبر داد

قم میزبان لیگ بدمینتون مردان ایران / رقابت 2 تیم قمی برای قهرمانی

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌‌ بدمینتون استان قم از حضور بدمینتون بازان قم در قالب دو تیم برای کسب مقام قهرمانی مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور خبر داد.
رئیس هیأت‌‌ بدمینتون استان قم خبر داد قم میزبان لیگ بدمینتون مردان ایران / رقابت 2 تیم قمی برای قهرمانی
رئیس هیأت‌‌ بدمینتون استان قم خبر داد قم میزبان لیگ بدمینتون مردان ایران / رقابت 2 تیم قمی برای قهرمانی

به گزارش قم نیوز، علی پنجه‌باشی امروز، اظهار کرد: امسال یکی از برنامه‌های مهم هیأت‌‌ حضور در مسابقات لیگ بدمینتون باشگاه‌های کشور است و برای این منظور بهترین‌های این رشته را کنار هم گرد آورده و تمرینات آماده‌سازی را زیر نظر مربیان شاخص بدمینتون قم برنامه‌‌ریزی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: چهره‌های پرتوان سال‌های نه‌چندان دور بدمینتون قم که در تمام سطوح مسابقات کشوری موفقیت‌های ارزنده‌ای را برای خانواده بدمینتون و ورزش قم کسب کرده‌اند اکنون به عنوان مربیان با دانش این رشته تجربیات خود را به استعدادهای بدمینتون قم انتقال می‌دهند.

رئیس هیأت‌‌ بدمینتون استان قم بیان کرد: با سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه، استعدادهای بسیار خوبی در این رشته شناسایی شده‌اند و خوشبختانه بدمینتون قم توانسته پشتوانه‌ خوبی برای تمام رده‌ها بسازد تا در مسابقات لیگ و پیکارهای قهرمانی کشور حضور موفقی داشته باشد.

وی از برگزاری رقابت‌های لیگ دسته دوم بدمینتون باشگاه‌های کشور در قم خبر داد و افزود: این دوره از مسابقات روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری به میزبانی تالار حامد فرهمند موحد واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم با حضور تیم‌هایی از استان‌های مختلف کشور به انجام می‌رسد.

پنجه‌باشی خاطرنشان کرد: قم به واسطه میزبانی دو تیم در این دوره از مسابقات دارد و نفرات حاضر در ترکیب نهایی این دو تیم تا امروز مشخص می‌شوند تا از روز پنجشنبه کار خود را برای کسب مجوز صعود به لیگ دسته اول بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور برابر حریفان آغاز کنند.

وی عنوان کرد: تعامل بسیار خوبی بین این هیأت‌‌ و انجمن بدمینتون آموزشگاه‌های قم وجود دارد و با برگزاری مسابقات بدمینتون دانش‌آموزی استان قم که اتفاقا آخرین رقابت آن اوایل اردیبهشت ماه به میزبانی سالن ورزشی شهید امجدی قم صورت گرفت، همچنان به کار استعدادیابی در این رشته می‌پردازیم.

رئیس هیأت‌‌ بدمینتون استان قم در پایان از دعوت یکی از بهترین‌های این رشته به اردوی تیم ملی خبر داد و بیان کرد: محسن صادقیان ستاره بدمینتون قم به تیم ملی فراخوانده شده است تا بعد از سپری کردن آزمون آمادگی جسمانی در کنار دیگر ملی‌پوشان تمرین کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdxn0o.yt05x6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما