سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب : 47935
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای اسلامی شهر قم تاکید کرد

لزوم حمایت از اجرای نخستین شهربازی معارفی در قم

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر قم بر لزوم حمایت از اجرای نخستین شهربازی معارفی در این شهر تاکید کرد.
عضو شورای اسلامی شهر قم بر لزوم حمایت از اجرای نخستین شهربازی معارفی در این شهر تاکید کرد.
عضو شورای اسلامی شهر قم بر لزوم حمایت از اجرای نخستین شهربازی معارفی در این شهر تاکید کرد.
به گزارش قم نیوز، عباس ذاکریان ظهر امروز در دویست و سی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست ولی‌الله بیاتی و با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با تاکید بر اینکه کار تخصصی موسسه تبیان کار فرهنگی است اظهار کرد: این موسسه در صدد ساخت شهربازی معارفی در این مجموعه است و به همین دلیل در حوزه ساخت و ساز باید به آنها کمک شود وگرنه آنها مجبورند به دنبال خیر برای ساخت باشند که این هم زمان طولانی نیاز دارد.

وی بیان کرد: طرح این موسسه برای ساخت مجتمع آماده است و اگر در قالب برنامه کلی شهرداری قرار گیرد آنها با هزینه کمتری می‌توانند اقدامات اجرایی را انجام داده و در نهایت هدف شهرداری برای فعالیت فرهنگی را محقق کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه موسسه تبیان در حوزه شهربازی معارفی تجربیات فراوانی تاکنون داشته‌اند گفت: آنها هم در قم هم در شهرهای دیگر بحث ارائه خدمات تجهیزات را آزمایش کرده‌اند و الان در حال ساخت و دپوی تجهیزات هستند.

وی اضافه کرد: آنها در طراحی‌های خود تمام جوانب فعالیت‌ها را دیده‌اند و به همین خاطر منتظر ساخت فضا هستند تا بتوانند خدمات خود را به مردم ارائه کنند.

ذاکریان گفت: این موسسه با توجه به اینکه در چند شهر اجرای برنامه داشته‌اند پیشنهاد دادند که بتوانند مکانی ثابت در شهر قم ایجاد کرده و خدمات ارائه کنند که شهرداری هم همکاری بسیار خوبی با آنها داشته است.

وی با تاکید بر اینکه در تمام جهان اسلام شهربازی معارفی نداریم بیان کرد: این موسسه بازی‌هایی را طراحی کرده‌اند که معارف دینی و اسلامی را در قالب آنها ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchmwnk.23nqxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما