پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۵
کد مطلب : 48003
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم مطرح کرد؛

رتبه ۱۷ استان قم در اعطای تسهیلات رونق تولید

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از کسب رتبه هفدهم استان قم در اعطای تسهیلات رونق تولید در بخش صنعت خبر داد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم مطرح کرد؛ رتبه ۱۷ استان قم در اعطای تسهیلات رونق تولید
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم مطرح کرد؛ رتبه ۱۷ استان قم در اعطای تسهیلات رونق تولید

به گزارش قم نیوز، احمد ذاکری ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد با اشاره به برنامه دولت برای اعطای تسهیلات رونق تولید به هفت هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی در سطح کشور اظهار داشت: این طرح برای درون زایی و رونق اقتصادی در دستور کار دولت قرار گرفت.

وی با اشاره به مراحل انجام این طرح، گفت: ابتدا اطلاع‌رسانی طرح صورت گرفت که در استان قم با استفاده از تمام ظرفیت‌ها این اطلاع‌رسانی انجام شد تا متقاضیان در سامانه بهین‌یاب ثبت نام کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به برگزاری ۲۰ جلسه کارشناسی در این زمینه در استان قم، گفت: ۹۶۱ درخواست در سامانه ثبت شد که ۵۱۲ مورد مربوط به واحدهای صنعتی بود.

به گفته وی در استان قم به ۳۲۳ واحد صنعتی و کشاورزی تسهیلات رونق تولید پرداخت شده که بیشتر پرداختی‌ها در حوزه سرمایه‌ در گردش بوده است.
 
ذاکری با اشاره به عدم رغبت بانک‌ها به پرداخت تسهیلات سرمایه ثابت، افزود: واحدهای نیمه کاره ما نیاز به این تسهیلات دارند تا بتوانند در مدار تولید قرار بگیرند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcex78e.jh8v7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما