جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 48035
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر کمیسیون دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی:

منجی عالم بشریت برای احیای سنت‌های الهی ظهور می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر کمیسیون دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی همایش دکترین مهدویت با تاکید بر اینکه منجی عالم بشریت برای احیای کمالات اخلاقی و سنت‌های الهی فراموش شده ظهور می‌کند، گفت: برای منجی عالم بشریت جنگ میان خیر و شر پیش‌بینی شده است.
منجی عالم بشریت برای احیای سنت‌های الهی ظهور می‌کند
به گزارش قم نیوز، احمدرضا فتاح پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه سیزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت که در سالن همایش‌های پیامبر اعظم(ص) مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد، با بیان اینکه دانشگاه ادیان مذاهب اسلامی به صورت تخصصی در حوزه ادیان در حال فعالیت است، اظهار کرد: این کمیسیون 9 مقاله مختلف مرتبط با ادیان را در اختیار داشت که 6 مورد از آنها فرصت ارائه را پیدا کرد.

وی با تاکید بر اینکه منجی عالم بشریت برای احیای کمالات اخلاقی و سنت‌های الهی فراموش شده ظهور می‌کند، اضافه کرد: برای منجی عالم بشریت جنگ میان خیر و شر پیش‌بینی شده است.

دبیر کمیسیون دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی همایش بین‌المللی دکترین مهدویت با اشاره به اینکه مفهوم موعود به عنوان مفهومی آخر‌الزمانی در بودا مورد توجه قرار نمی‌گیرد، تصریح کرد: در این آیین به حضور شخصیت بعدی اشاره می‌شود نه رخ دادن حوادث آخر‌الزمانی که در روایات مختلف مطرح شده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ برگزاری این نشست‌ها باید با حضور اندیشمندان ادیان مختلف باشد تا بتوانیم به یک تفسیر هم‌گرایانه برسیم و نتیجه ظهور منجی عالم بشریت که تحقق صلح و عدالت است به عنوان یک گفتمان مشترک مطرح است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjiyex.uqeotzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما