شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 48055
منبع : خبرگزاری فارس
مربی تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم مطرح کرد

کشتی‌گیران مدافع حرم قم آماده کسب سهمیه باشگاه‌های جهان

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم گفت: کشتی‌گیران ما با پیروزی مقتدرانه هفته نخست لیگ آمادگی خود را برای کسب سهمیه جام باشگاه‌های جهان نشان دادند.
کشتی‌گیران مدافع حرم قم آماده کسب سهمیه باشگاه‌های جهان
به گزارش قم نیوز، مهدی علیزاده‌پورنیا امروز، اظهار کرد: انگیزه کسب سهمیه حضور در مسابقات 2017 کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان یکی از مهمترین دلایل حساسیت بالای رقابت‌های لیگ کشتی فرنگی کشور است و خوشبختانه تیم شهدای مدافع حرم قم گام نخست را خوب و محکم برداشت.

وی ادامه داد: در هفته نخست از فصل جدید پیکارهای لیگ کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور میهمان تیم مدعی پاس اندیمشک بودیم و خانه کشتی این شهر برابر حریف به میدان رفتیم و با توجه به آمادگی بالای کشتی‌گیران، این مسابقه حساس را با نتیجه خوب 6 بر دو بردیم.

علیزاده‌پورنیا با بیان اینکه کشتی‌گیران تیم شهدای مدافع حرم قم در هشت وزن با حریفان خود در تیم پاس اندیمشک به رقابت پرداختند، افزود: در اوزان 59، 66، 71، 75، 80، 85، 98 و 130 کیلوگرم این رقابت موفق به کسب پیروزی در 6 وزن 59، 71، 75، 80، 85 و 98 کیلوگرم شدیم و امتیازات هفته نخست را از آن خود کردیم.

مربی تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم اضافه کرد: در وزن 59 کیلوگرم امید قادری از تیم شهدای مدافع حرم قم برابر بهروز ملکی به برتری 12 بر پنج رسید.

وی خاطرنشان کرد: در وزن 71 کیلوگرم بهنام افشارنیک از تیم سه بر یک محمدحسن حسینی را مغلوب کرد و در وزن 75 کیلوگرم هادی علیزاده‌پورنیا دارنده چندین مدال بین‌المللی، آسیایی و جام جهانی کشتی فرنگی مقابل علی نوروزی از تیم پاس اندیمشک به برتری پنج بر یک رسید.

علیزاده‌پورنیا افزود: در وزن 80 کیلوگرم علی زینتی‌رفاه عضو تیم ملی در مسابقات بین‌المللی و جام جهانی کشتی فرنگی چهار بر سه برابر مجید دهقان از تیم پاس پیروز شد و در وزن 85 کیلوگرم مهدی ابراهیمی قهرمان جوانان آسیا در سال 2016 با نتیجه هفت بر سه امیررضا نرگسی از تیم پاس را برد.

وی در پایان اظهار کرد: در وزن 98 کیلوگرم علی‌اکبر حیدری کشتی‌گیر ملی‌پوش تیم شهدای مدافع حرم قم با تجربه قهرمانی در مسابقات جام باشگاه‌های کشتی جهان در سال 2016 با نتیجه پنج بر چهار مهدی کشاورز از تیم پاس را برد و در وزن 130 کیلوگرم محمدجواد جمال پنج بر دو به شادمان عظیمی از تیم پاس نتیجه را واگذار کرد تا این دیدار با برتری 6 بر دو به سود تیم شهدای مدافع حرم قم تمام شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbsgba.rhbwspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما