يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 48130
منبع : خبرگزاری فارس
روزهای چهارم و پنجم خرداد ماه صورت می‌گیرد

رقابت اسکیت‌بازان قم در جام آزادسازی خرمشهر/قمی‌ها آماده اعزام به پیکارهای جهانی چین

قم نيوز : قم نیوز: اسکیت‌بازان استان قم در تلاش برای کسب عناوین برتر کشور در رقابت‌های اسکیت سرعت جام آزادسازی خرمشهر با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.
رقابت اسکیت‌بازان قم در جام آزادسازی خرمشهر/قمی‌ها آماده اعزام به پیکارهای جهانی چین
به گزارش قم نیوز، اعزام اسکیت‌بازان قم به رقابت‌های جام آزادسازی خرمشهر در حالی انجام می‌شود که این پیکارها برای برگزاری در روزهای چهارم و پنجم خرداد ماه برنامه‌ریزی شده است و اسکیت قم در ادامه تلاش برای حضور موفق در سطح کشور، نمایندگان خود را راهی این رقابت‌ها می‌کند.

این در حالی است که اخیرا از سوی کادر فنی تیم ملی اسکیت اینلاین کشورمان تعداد 10 بازیکن شاخص و آینده‌دار اسکیت قم به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند تا این تیم با تشکیل اردوی آماد‌ه‌سازی خود برای حضور موفق در مسابقات جهانی 2017 مهیا شود و موفقیت‌های اسکیت ایران را ادامه بدهد.

این تعداد ملی‌پوش اسکیت هاکی قم در مرحله نخست انتخابی تیم ملی جوانان باید تمام توان خود را به کار بگیرند تا تیم ملی را در بازی‌های جهانی رولر اسپرت 2017 به میزبانی کشور چین همراهی کنند، در حالی که علی خداجویان، مجتبی رئیس‌میرزایی، پوریا استاد، حمیدرضا انیسی، امیرحسین قاسمیان، شهراد شیشه‌ای، سیدمجتبی سبط‌النبی و علیرضا خاکی از استان قم در این اردو حضور دارند و امیر تلخابی و محمد سودانی نیز دروازه‌بان‌های دعوت شده از قم هستند.

همچنین در حالی که مربی جوان اسکیت قم یعنی مجید نوش‌آبادی به کادر فنی تیم ملی اسکیت اینلاین پیوسته، مسابقات اسکیت سرعت جام آزادسازی خرمشهر با عنوان یادواره سردار شهید محمد جهان‌آرا در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و در هر دو بخش بانوان و آقایان به انجام می‌رسد.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون اسکیت، ورزشکاران علاقمند به حضور در این رقابت‌ها باید حداکثر تا 31 اردیبهشت ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند، در حالی که این پیکارها به میزبانی آکادمی ملی اسکیت واقع در پارکینگ 17 مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

مسابقات دیگری که پیش‌روی اسکیت‌بازان قم قرار دارد، نهمین دوره رقابت‌های لیگ اسکیت سرعت رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان است که در هر دو بخش مردان و بانوان مطابق با شرایط و ضوابط شیوه‌نامه سازمان لیگ و رویدادهای ورزشی اسکیت برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfxydj.w6dcmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما