چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 48973
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس انجمن هنرهاي تجسمي استان قم:

هفتمين دوسالانه کاريکاتور استان قم برگزار مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئيس انجمن هنرهاي تجسمي استان قم از برگزاري هفتمين دوسالانه کاريکاتور استان قم خبر داد.
هفتمين دوسالانه کاريکاتور استان قم برگزار مي‌شود
به گزارش قم نیوز، محسن مقدادی، با اشاره به فعالیت انجمن هنرهای تجسمی اظهار کرد: کلاس‌هایی ویژه هنرجویان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود که شامل رشته‌های طراحی، نقاشی، تهذیب و مینیاتور و نقاشی نوجوانان است.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌هایی به صورت رایگان برای هنرمندان برگزار می‌شود البته آثار باید دارای کیفیت بالا باشد و تا کنون 19 نمایشگاه ویژه نقاشان استان قم برگزار شده است.

رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان قم با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته از سوی انجمن هنرهای تجسمی گفت:‌ تاکنون 11 دوره دوسالانه تصویرگری، 9 دوره دوسالانه نگارگری در قالب تهذیب، مینیاتور و گل مرغ و 12 دوره دوسالانه طراحان استان قم برگزار شده است.

وی عنوان کرد: استعدادهای نوجوانان و جوانان قمی در زمینه هنرهای تجسمی مانند گرافیک، تصویرسازی و نقاشی درخشان است.

مقدادی با بیان اینکه مشکل اصلی انجمن کمبود فضا است گفت: تعیین فضا در هر منطقه در اجرای بهتر برنامه‌ها و بهره‌مندی مخاطبان تأثیرگذار است، کمبود فضا بی‌مهری نسبت به این امر را نشان می‌دهد و باید در نظر داشت توجه به هنر در جذب و ایجاد روحیه برای جوانان تأثیرگذار است و شناسایی استعدادها را به همراه دارد.

وی از برگزاری هفتمین دوسالانه کاریکاتور استان قم خبر داد و افزود: این جشنواره از سوی انجمن هنرهای تجسمی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با همکاری مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان قم خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در این دوسالانه از 30 خرداد تا پنجم تیر امسال فرصت دارند آثار خود را در قالب موضوعات حمایت از تولید داخلی ـ اصلاح الگوی مصرف و آزاد به نگارخانه فرهنگ به آدرس خیابان دورشهر، بین کوچه ۱۰ و ۱۲ ارسال کنند.

وی با بیان اینکه متقاضیان توجه داشته باشند حداقل اندازه آثار A4 و حداکثر A3 باشد عنوان کرد: علاقه‌مندان حداکثر تا پنج اثر را می‌توانند به دبیرخانه ارسال کنند در پایان نمایشگاهی از آثار ارسالی از ۱۲ تا ۲۶ تیرماه امسال در نگارستان اشراق نگارخانه فرهنگ برپا می‌شود.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcaeony.49na015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما