چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 48975
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیأت‌ تکواندو استان قم خبر داد

تجلیل از کمیته‌های موفق و برتر تکواندو در قم

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیأت‌ تکواندو استان قم با اشاره به رتبه برتر تکواندو در بین هیأت‌‌های ورزشی قم گفت: به پاس کسب این موفقیت ارزنده از کمیته‌های برتر هیأت‌ تکواندو قم تجلیل شد.
تجلیل از کمیته‌های موفق و برتر تکواندو در قم
به گزارش قم نیوز، هاشم آقایی اظهار کرد: خوشبختانه در ارزیابی صورت گرفته توسط اداره کل ورزش و جوانان استان قم از عملکرد سال 1395 هیأت‌‌های ورزشی قم، هیأت‌ تکواندو در جمع پنج هیأت‌ برتر این سال قرار گرفت و در حضور مسؤولان استان تجلیل شد.

وی ادامه داد: قرار گرفتن نام هیأت‌ تکواندو در بین هیأت‌‌های برتر ورزش قم یک دستاورد بسیار مهم و ارزشمند است که روحیه تلاش، رقابت و کار بیشتر برای تداوم مسیر پیشرفت را در بین تک تک اعضای هیأت‌ و همچنین مربیان، ورزشکاران و قهرمانان این رشته افزون‌تر کرده است.

دبیر هیأت‌ تکواندو استان قم اضافه کرد: به پاس کسب عنوان هیأت‌ برتر ورزشی استان قم در سال 95 توسط هیأت‌ تکواندو، مراسم تجلیل از کمیته‌های برتر هیأت‌ به پاس همکاری دلسوزانه و قدرتمند آنها برای رسیدن به این مهم، به میزبانی خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده قم برگزار شد.

وی عنوان کرد: در این مراسم با حضور اساتید این رشته نظیر محمد جمشیدی رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم، امین نامجو رئیس کمیته آموزش فدراسیون تکواندو و محبوب نصیروند عضو هیأت‌ رئیسه تکواندو قم از تلاش‌های صورت گرفته برای شکل گرفتن این دستاورد مهم قدردانی شد.

آقایی که از داوران مطرح تکواندو قم نیز محسوب می‌شود و در این رشته مربیگری می‌کند، یاد آور شد: علاوه بر این تقدیر رؤسای کمیته های آموزش، داوران، روابط عمومی، مسابقات و مربیان به عنوان پنج کمیته برتر هیأت‌ تکواندو استان قم در سال 1395 معرفی و تجلیل شدند.

وی ابراز کرد: رئیس هیأت‌ قم در این مراسم با اشاره به حدیث من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق، از زحمات و تلاش‌های کمیته‌های هیات که در کسب رتبه برتر هیأت‌ تکواندو استان قم در بین هیأت‌‌های ورزشی سال 1395 به عنوان یک موفقیت بزرگ برای این رشته نقش‌آفرین بودند، قدردانی کرد و از کمیته‌های برتر با اهدای لوح سپاس و هدیه‌ای به رسم یادبود، تقدیر شد.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccpoq0.2bq4m8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما