شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب : 49097
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیأت‌ کبدی استان قم خبر داد

آموزش رایگان به 3 رده سنی پایه کبدی در قم

قم نيوز : قم نيوز: دبیر هیأت‌ کبدی استان قم از برنامه‌ریزی این هیأت‌ برای برگزاری دوره آموزش رایگان کبدی در سه رده سنی پایه برای عموم علاقمندان به این رشته خبر داد.
آموزش رایگان به 3 رده سنی پایه کبدی در قم
آموزش رایگان به 3 رده سنی پایه کبدی در قم

دبیر هیأت‌ کبدی استان قم خبر داد
آموزش رایگان به 3 رده سنی پایه کبدی در قم
دبیر هیأت‌ کبدی استان قم از برنامه‌ریزی این هیأت‌ برای برگزاری دوره آموزش رایگان کبدی در سه رده سنی پایه برای عموم علاقمندان به این رشته خبر داد.

به گزارش قم نيوز، محمدرضا رجایی اظهار کرد: از سال گذشته که با پیگیری‌ها و پشتیبانی رئیس هیات، همکاری اداره کل ورزش و جوانان و تلاش دیگر همکاران هیأت‌ کبدی استان قم سالن اختصاصی این رشته تجهیز و راه‌اندازی شد، امکانات بسیار خوبی برای توسعه کبدی در قم فراهم شده است.

وی ادامه داد: خانه اختصاصی کبدی قم در مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر جنب عوارضی اتوبان قم – کاشان فعال است و در هر دو بخش مردان و بانوان و در تمام رده‌های سنی امکانات بسیار خوبی در این سالن قرار گرفته تا کبدی قم بار دیگر به دوران اوج خود باز گردد.

دبیر هیأت‌ کبدی استان قم بیان کرد: در رشته‌های سالنی، ساحلی و استاندارد رشته کبدی فعال هستیم و تیم‌های کبدی قم موفقیت‌های متعددی در رقابت‌های لیگ‌های برتر و دسته اول کبدی باشگاه‌های کشور  همچنین مسابقات کبدی قهرمانی مردان و بانوان ایران به دست آورده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به امکانات خوبی در خانه کبدی فراهم شده، به دنبال راه‌اندازی رشته سرکل کبدی نیز هستیم چون ورزشکاران و مربیان خوبی در این رشته داریم و در شهریور ماه سال جاری یکی از اعزام‌های هیأت‌ به رقابت‌های سرکل کبدی کشور انجام خواهد شد.

رجایی عنوان کرد: با توجه به موفقیتی که کبدی‌‌کاران قم در مسابقات فصل گذشته لیگ دسته اول کبدی مردان باشگاه‌های کشور به دست آوردند، امسال در لیگ برتر کبدی نیز حضور داریم و رده‌های سنی پایه را نیز تقویت کرده‌ایم تا در مسابقات کشوری حضور موفقی داشته باشیم.

وی در ادامه از برنامه‌ریزی هیأت‌ کبدی استان قم برای جذب علاقمندان به این رشته ورزشی به منظور انجام برنامه‌های آموزشی خبر داد و افزود: این آموزش در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به صورت رایگان انجام می‌شود و تمام علاقمندان می‌توانند در آموزش‌ها شرکت کنند.

دبیر هیأت‌ کبدی استان قم افزود: زمان تمرین در ماه مبارک رمضان روزهای جمعه از ساعت ۱۸ در خانه خانه کبدی مجموعه ورزشی شهدای‌ هفتم‌تیر، سالن شهید بیطرفان در منطقه امام و خیابان هشت متری لوله است و از دوست‌داران ای رشته بعد از آموزش و استعدادیابی به منظور تکمیل تیم‌های اعزامی قم به مسابقات کشوری استفاده می‌شود.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdciyua5.t1a332bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما