يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب : 49154
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم خبر داد

انتخاب بانوی ملی‌پوش قم برای اعزام به رقابت‌های جهانی 2017

قم نيوز : قم نيوز: رئیس هیأت‌ ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم گفت: بانوی ملی‌پوش قم برای حضور در اردوی نهایی کاروان ملی اعزامی به رقابت‌های جهانی ورزشکاران پیوند اعضاء انتخاب شد.
انتخاب بانوی ملی‌پوش قم برای اعزام به رقابت‌های جهانی 2017
انتخاب بانوی ملی‌پوش قم برای اعزام به رقابت‌های جهانی 2017
به گزارش قم نيوز، سکینه باباخانی امروز اظهار کرد: تنها نماینده هیأت‌ ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم در اردوی کاروان اعزامی ایران به رقابت‌های جهانی 2017 ورزشکاران پیوند اعضاء، خانم ثریا پارس‌لاری است که افتخارات زیادی در این رشته دارد.

وی ادامه داد: اعزام تیم‌‌های ملی رشته‌های مختلف ورزشکاران پیوند اعضاء ایران به رقابت‌های جهانی سال جاری در تیر ماه انجام می‌شود و بر همین اساس چهارمین مرحله اردوی آماده‌سازی ملی‌پوشان به میزبانی زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی آغاز شده است.

رئیس هیأت‌ ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم افزود: ثریا پارس‌لاری به عنوان تنها نماینده قم در کاروان اعزامی ایران به این رقابت‌ها، عضو تیم ملی دوومیدانی پیوند اعضاء است که تا پانزدهم خرداد در کنار دیگر ملی‌پوشان به انجام تمرینات خود خواهند پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: چهارمین مرحله از اردوی‌های تمرینی دوومیدانی‌کاران ملی‌پوش در حالی برگزار می‌شود که علاوه بر ثریا پارس‌لاری نماینده هیأت‌ قم، گلاویژ دارخال، مریم شریفی، علی حیدری، غلام‌حسن کیان‌پور، منوچهر نریمانی، محمد براتی و نبی‌الله مرزبان دیگر اعضای تیم ملی در بخش پرتاب‌ها هستند.

باباخانی با اشاره به رقابت بانوی ملی‌پوش قم در دو رشته رقابت‌های جهانی 2017، یاد آور شد: ثریا پارس‌لاری اوایل تیرماه برای حضور در مسابقات جهانی بیماران خاص و پیوند اعضا در حالی اعزام می‌شود که در دو رشته پرتاب وزنه و پرتاب دیسک برای ایران به میدان می‌رود.

وی با بیان اینکه شهر مالاگا در کشور اسپانیا میزبانی این دوره از بازی‌ها را بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: پارس‌لاری سه دوره دیگر حضور در مسابقات جهانی ورزشکاران پیوند اعضاء در سال‌های 2011 به میزبانی سوئد، 2013 به میزبانی آفریقای جنوبی و 2015 به میزبانی کشور آرژانتین را تجربه کرده و از تمامی این میادین مدال کسب کرده است و به همین دلیل پرافتخار ترین بانوی ورزشکار قم به شمار می‌رود و یقینا در این دوره نیز موفق خواهد بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc0sq0.2bqop8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما