دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 49211
منبع : خبرگزاری فارس
به مناسبت سالروز وفات حضرت خديجه(س)

نور خديجه(س) خاموش شدني نيست

قم نيوز : قم نيوز: عقد يگانگي با محمد نبي(ص) را با صفا و صميميت و پيشكشي ثروت در ترويج دين محمد تحكيم بخشيدي و ستارگاني در آسمان جهان اسلام روشن كردي و اين نور هيچ گاه خاموش شدني نيست.
نور خديجه(س) خاموش شدني نيست
نور خديجه(س) خاموش شدني نيست
به گزارش قم نيوز، تورق تاریخ چه زیبا خاطرات تو را نمایان می‌کند ماجرای ازدواجت با پذیرش امانت و درستی رسول مهربانی‌ها(ص) تولدی برای رشد عشق بود.

نجابت و پاکی سراسر وجودت را فراگرفته بود در وجودت چه ندایی زمزمه می‌شد که همدلی و همراهی با رسول الله(ص) را برگزیدی و یار آفتاب شدی محبوبه و کوثر الهی حق عفت و کمال تو بود تا در دامن تو پرورش پیدا کند و باغ خرم خاندان پیامبر(ص) را به ثمر بنشاند.

تاریخ نمونه‌ای دیگر مانند تو سراغ ندارد زمین و زمان ظرفیت بخششت را ندارد متواضعانه جایگاه عرشی خود را برای فرشیان هزینه کردی، پاداش کدامین کار نیکوی نبی هدیه‌ای چون تو بود.

سرزنش‌های قوم عرب ذره‌ای تردید در وجودت ایجاد نکرد، مصمم‌ خود را به چشمه رسول خدا(ص) رساندی و نوشیدی و عطش جهالت را با اسلام گوارا فرونشاندی.

چه تفکر والایی در وجود تو نقش بسته بود که ثروت فانی دنیوی خود را با پیوند با اسلام بقا بخشیدی و حماسه جاوید خلق کردی چه عهد و پیمانی دامن‌گیر تو شده بود که چنین مخلصانه به آن پایبند شدی و تمام ثروتت را در کف آیین اسلام گذاشتی.

غروب خورشید تو برای زمین سرد و تاریک بسیار ناگوار است، زخم وفات تو را هیچ مرهمی نیست. مؤمنان مانند کودکی تو را می‌خوانند تاریخ همچنان در جست‌وجوی توست تا کورسوی نوری بیابد ولی دیگر خدیجه‌ای(س) نیست.

روزی که در دلمان شکوفه کردی چه تولد مبارکی بود هیچ گاه شکوفه تو در سرزمین دل ما پاییزی ندارد و جاودانگی این تولد در ظهور اسلام متجلی است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgqx9t.ak9yq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما