يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۶
کد مطلب : 49434
منبع : خبرگزاری فارس
با حضور مدير كل ورزش و جوانان استان قم:

پيشكسوت فوتبال قم تجليل شد

قم نيوز : قم نیوز: پيشكسوت فوتبال استان قم در مراسمي با حضور مدير كل ورزش و جوانان و مسوولان انجمن پيشكسوتان قم مورد تجليل و قدرداني قرار گرفت.
پيشكسوت فوتبال قم تجليل شد
پيشكسوت فوتبال قم تجليل شد
به گزارش قم نیوز، تجلیل و قدردانی از سال‌ها تلاش، تحمل سختی‌ها و زحماتی که چهره‌های قدیمی ورزش قم برای رشد و پیشرفت این عرصه مهم اجتماعی در زمینه‌های همگانی و ‌قهرمانی سال‌های دور متحمل شده‌اند، سنت پسندیده‌ای است که اداره کل ورزش و جوانان استان قم و انجمن پیشکسوتان ورزش قم انجام می‌دهند.

به همین منظور در طول سال با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و مسوولان این انجمن، ملاقات‌های مختلفی با قدیمی‌های تمام رشته‌های ورزشی که اکنون پیشکسوتان ورزش قم محسوب می‌شوند، یاد و خاطره حضور موثر آنها در ورزش قم زنده شده و به رسم یادبود، از آنان قدردانی می‌شود.

ابوالفضل فراشی یکی از چهره‌های قدیمی ورزش قم در رشته پرمخاطب و پرطرفدار فوتبال است که به پاس یاد آوری سال‌ها خدمات ارزنده وی به ورزش قم به ویژه رشته فوتبال، مدیر کل ورزش و جوانان قم و مسوولان انجمن پیشکسوتان این استان در منزل وی حضور یافته و از فراشی تجلیل کردند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در جمع پیشکسوتان ورزش قم و در حضور این پیشکسوت قدیمی فوتبال قم در سخنانی اظهار کرد: پیشکسوتان ورزشی ولی نعمت ما هستند و حضور آنها در میادین ورزشی موجب تشویق جوانان به محیط و میادین  ورزشی است.

حسن عابدی اضافه کرد:‌ دیدار با پیشکسوتان عرصه ورزش همگان را به وجد می‌آورد و به هنگام ملاقات آنها احساس می‌کنیم که دارای پشتوانه محکمی هستیم و امیدواریم این امر پسندیده که از سوی انجمن پیشکسوتان قم در دستور کار قرار گرفته، همچنان تداوم داشته باشد.

وی با تقدیر از انجمن پیشکسوتان ورزش قم به واسطه دیدار با پیشکسوتان ارزنده ورزش قم در رشته‌های مختلف، تصریح کرد: باید استفاده حداکثری از توانمندی و تجربیات عزیزان پیشکسوت صورت بگیرد زیرا این مهم برای رسیدن به اهداف مهم در عرصه ورزش لازم است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: همچنین باید حضور پیشکسوتان در کنار ورزشکاران و جوانان در میادین ورزشی پررنگ باشد و برای رسیدن به اهداف جامعه ورزش استفاده حداکثری از توانمندی‌های این قشر با تجربه و میدان دیده ضروری است.

وی ابراز کرد: برقراری ارتباطی دائمی و تعامل با پیشکسوتان از مهمترین اولویت‌های این اداره کل محسوب می‌شود و باید در این زمینه اهتمام ویژه وجود داشته باشد و با برنامه‌ریزی دقیق، برای تحقق این مسئله توسط انجمن پیشکسوتان ورزش قم گام‌های موثری برداشته شود.

گفتنی است: در ملاقات و تجلیل از ابوالفضل فراشی که به همت انجمن پیشکسوتان ورزش قم به انجام رسید، چهره‌های نام‌دار ورزش استان در سال‌های نه‌چندان دور همانند محمدحسین جمال، رضا دلکش، رضا خانی، محمد خوش‌زبان، حسن اسحاقی، احمد ارجمند، تقی سامانی، ابوالفضل صولتی، کاظم فتحی و سیدجواد حسینی‌نژاد حضور داشتند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdoo0o.yt0ns6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما