چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 49609
منبع : خبرگزاری فارس
معاون امور عمراني استانداري قم:

دستگاه‌های اجرايي غير تخصصي در حوزه ساخت و ساز وارد نشوند

قم نيوز : قم نيوز: معاون امور عمراني استاندار قم گفت: دستگاه‌های اجرايي غير تخصصي و فاقد دفتر فني در حوزه ساخت و ساز وارد نشوند.
دستگاه‌های اجرايي غير تخصصي در حوزه ساخت و ساز وارد نشوند
دستگاه‌های اجرايي غير تخصصي در حوزه ساخت و ساز وارد نشوند
به گزارش قم نيوز، در جلسه شورای فنی استان که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و به ریاست معاون امور عمرانی استانداری برگزار ، محسن بهشتی با تشکر از شرکت آب و فاضلاب روستایی استان به دلیل اجرای مطلوب و با کیفیت پروژه آب رسانی شهدای کهک گفت: منابع اعتباری پروژه‌ها با سختی و مشقت تأمین می‌شود و صلاح نیست با این کمبود اعتبارات پروژه‌ها را با کیفیت پائین اجرا کنیم.

وی افزود: برای بهبود کیفیت ساخت و ساز در پروژه‌های عمرانی استان آموزش مجریان می‌تواند نقش بسیار مؤثری داشته باشد که هدف نهایی شورای فنی استان نیز همین امر است.

وی بر استفاده از ظرفیت مشاوران و پیمانکاران بومی استان تأکید کرد و بیان داشت: اگرچه باید فضای ساخت و ساز در پروژه‌های عمرانی براساس صلاحیت و کیفیت اجرا باشد اما در اجرای پروژه‌ها ترجیحاً استفاده از مشاوران و پیمانکاران بومی در اولویت قرار گیرد.

معاون امور عمرانی استاندار و رئیس شورای فنی استان در ادامه از دستگاه‌های اجرایی غیر تخصصی و فاقد دفتر فنی خواست در حوزه ساخت و ساز وارد نشوند و تأکید کرد: مبادله موافقت نامه اعتبارات استانی پروژه‌ها منوط به واگذاری اجرا به دستگاه‌های تخصصی و مجریان ذیصلاح است و این موضوع مهم را در شورای برنامه ریزی استان نیز مصوب خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchw-nk.23nwvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما