جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۸
کد مطلب : 49683
منبع : خبرگزاری فارس
معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم خبر داد

برقراری بیمه تامین اجتماعی برای 4 هزار مددجوی کمیته امداد قم

قم نيوز : قم نيوز: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم گفت: هم اکنون چهار هزار و چهار نفر از مددجویان این کمیته زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که سه هزار و 624 نفر از آن‌ها زنان سرپرست خانوار هستند.
برقراری بیمه تامین اجتماعی برای 4 هزار مددجوی کمیته امداد قم
برقراری بیمه تامین اجتماعی برای 4 هزار مددجوی کمیته امداد قم
به گزارش قم نيوز، عباس جوشقانیان امروز، با اشاره به بیمه مددجویان کمیته امداد اظهار کرد: کمیته امداد خمینی استان قم سال گذشته سه میلیارد و  252 میلیون تومان را برای بیمه مددجویان این کمیته به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز کرد.

وی ادامه داد: زنان سرپرست خانواری که زیر پوشش کمیته امداد هستند و بیمه تامین اجتماعی دارند، در صورت رسیدن به سن 55 سال از زیر پوشش کمیته امداد خارج می‌شوند و بازنشسته سازمان تامین اجتماعی خواهند شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم افزود: هم اکنون چهار هزار و چهار نفر از مددجویان این کمیته تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که سه هزار و 624 نفر از آن‌ها زنان سرپرست خانوار هستند.

جوشقانیان با اشاره به اولویت‌های کمیته امداد استان قم افزود: ارتقای سطح رفاه مددجویان، حفظ عزت نفس و منزلت آن‌ها و نیز توانمند کردن مددجویان به صورت پایدار از اولویت‌های این کمیته است، در این راستا توجه به بحث افزایش ضریب نفوذ بیمه تامین اجتماعی در میان مددجویان کمیته امداد استان قم اهمیت زیادی دارد.

وی ادامه داد: برنامه ریزی کردیم که خدمات بیمه تامین اجتماعی به صورت زماندار و هدفمند در اختیار مددجویان کمیته امداد استان قم قرار بگیرد تا آن‌ها از مزایای این بیمه در آینده بهره مند شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم در پایان خاطرنشان کرد: در صورت به کارگیری مددجوی کمیته امداد توسط یک کارفرما، 100 درصد حق بیمه تامین اجتماعی این مددجو در سال نخست و 50 درصد حق بیمه او در سال دوم توسط کمیته امداد پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjtmex.uqehozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما