پنجشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب : 4973
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

مردم به تخریب چهره دکتر لاریجانی جواب عکس می دهند

قم نيوز : قم نیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه مردم قم قدردان حریم مرجعیت و روحانیت اصیل هستند، گفت: مطمئنا حرکت های ضداخلاقی در تخریب چهره دکتر لاریجانی نتیجه عکس در پی خواهد داشت.
مردم به تخریب چهره دکتر لاریجانی جواب عکس می دهند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمودرضا جمشیدی با اشاره به اینکه از مدت ها قبل شاهد تخریب یک چهره ملی و برجسته کشوری بوده ایم، تصریح کرد: دکتر لاریجانی از چهره های انقلابی صادق، خدوم و وفادار به آرمان های امام، تابع ولایت و معتقد به مرجعت و روحانیت و اثرگذار است.

وی با بیان اینکه دکتر لاریجانی به دعوت همه مراجع عظام تقلید، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، قاطبه اساتید و فرهیختگان حوزه های علمیه هم در دوره اول و هم در دوره دوم وارد عرصه تکلیف شد ادامه داد: عده ای علی رغم اطلاع از این حمایت بی دریغ در شکل سازمان یافته به جای آنکه برنامه ها و نقاط مثبت کاندیدای مورد نظر خود را ارائه کنند، تا مردم در یک فضای آرام و عقلانی با ملاک های صحیح ارزیابی کنند و با توجه به عملکرد و سوابق نامزدها، نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند، اشخاص دیگر را مورد تخریب قرار می دهند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم این کار را ظلمی بزرگ و گناهی نابخشودنی برشمرد و افزود: این امر مورد نهی صریح مقام معظم رهبری و مراجع عظام بوده و هست و نزد مردم عزیز و قدرشناس و نیز هر ناظر منصفی، کاری زشت و ناپسند و مذموم است.

وی با بیان اینکه دکتر لاریجانی در طول چهار سال نمایندگی مجلس هدایت صحیح و مدیریت کارشناسانه خود را نشان داد، گفت: در این مدت مجلس شورای اسلامی به عنوان یک نهاد کارآمد و اثرگذار در عرصه داخلی و بین المللی توانست به فرمایش مقام معظم رهبری در قضیه های مختلف و سیاسی دنیا، در هجمه های دشمنان به جمهوری اسلامی محکم و استوار ایستادگی کند و موضع گیری نماید.

وی یادآور شد: وقتی مقام معظم رهبری این چنین از عملکرد مجلس با تعبیر صریح تشکر می کنند آیا این مهم جز در سایه مدیریت مدبرانه شخصیت فرهیخته ای چون دکتر لاریجانی رخ داده است.

حجت الاسلام جمشیدی این سوال را مطرح کرد که چرا عده ای با حق مطلق دانستن خود و سوء استفاده و مصادره عناوین و آرمان هایی که متعلق به مقام معظم رهبری و ملت سرافراز ایران اسلامی است خود را قیم و صاحب این عناوین می دانند و به تعبیری با آن کاسبی می کنند.

وی با اشاره به اتهاماتی از سوی این عده به دکتر لاریجانی وارد می شود، یادآور شد: اتهام سکوت در فتنه و مواضع دوپهلو به دکتر لاریجانی که در تمام صحنه های انقلاب به ویژه فتنه سال ۸۸ به حضوری شجاعانه مواضع خود را به صورت شفاف در حمایت از خط صریح و صحیح ولایت فقیه ابراز داشت، با چه انگیزه و هدفی صورت می گیرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه برخی اخبار دروغ و کذب صریح، همین روزها توسط بعضی از افراد به اصطلاح مدعی پیشتازی اظهار شده است، خاطرنشان کرد: شخصا واکنش برخی از بزرگان و مراجع تقلید را شاهد بودم که ایشان به صراحت فرمودند دروغ است، دروغ است، نه تنها کسی ما را تحت فشار قرار نداده است که ما خودمان از دکتر لاریجانی برای حضور در انتخابات از شهر قم دعوت کردیم.

وی اظهار داشت: آنان که تا آخرین لحظه ممکن از انحرافاتی که توسط جریان انحرافی صورت می گرفت و مراجع عظام تقلید، شخصیت های موثر و دلسوز انقلاب و روحانیت اصیل به آن هشدار می دادند، حمایت می کردند، و به توجیه این انحرافات و خروج از خط ولایت و رهبری می پرداختند برای اینکه از پاسخگویی نسبت به این حمایت های کورکورانه از برخی انحرافات فرار کنند و بر آن سرپوش نهند، با متهم کردن افراد برای خود حصاری امن ایجاد کرده اند و به اصطلاح امروزین فرار به جلو می کنند.

حجت الاسلام جمشیدی با اشاره به اینکه مردم شریف استان قم و قاطبه روحانیت اصیل و انقلابی قدر شخصیت های فرهیخته و موثر همچون دکتر لاریجانی را می دانند، گفت: مردم قم همواره قدردان حریم مرجعیت و روحانیت اصیل و انقلابی چون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خواهند بود و اجازه نمی دهند تلاش های سازمان یافته و فرقه ای عده ای تندرو که صرفا برداشت های خود را ملاک و حق و باطل و انقلابی گری می دانند، به نتیجه شوم خود برسند.

وی نتیجه گیری کرد این گونه حرکت های ضداخلاقی نتیجه معکوس دربرخواهد داشت و مردم انقلابی انشاء الله نشان خواهند داد که تندروی و افراطی گری در قم جایی نخواهد داشت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه در این مسیر عده ای ناآگاه نیز به همراهی این افراد مغرض مفسده گر در تخریب چهره های خدوم و انقلابی می پردازند، افراد ناآگاه را به توجه به فرمایش امام راحل(ره) در نامه خود به آیت الله مشکینی در مورد عواقب تندروی و عدم همراهی با جامعه مدرسین فراخواند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdce.f8ebjh8ox9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما