شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب : 5013
مدیر حوزه های علمیه كشور با صدور پیامی بیان کرد:

شرکت همه اقشار ملت در انتخابات یک تکلیف شرعی

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله مرتضی مقتدایی، مدیر حوزه های علمیه كشور با صدور پیامی، شركت همه اقشار ملت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را یک تكلیف شرعی بیان کرد.
شرکت همه اقشار ملت در انتخابات یک تکلیف شرعی
به گزارش قم نیوز، آیت الله مرتضی مقتدایی روز شنبه در این پیام خطاب به مردم ایران آورده است: بار دیگر ملت مسلمان و دین‌مدار ایران اسلامی در آستانه آزمایش بزرگ الهی در تاریخ انقلاب خویش قرار دارد.

این پیام ادامه یافته است: شركت همه اقشار ملت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بخصوص در این دوره كه از حساسیت بیشتری برخوردار است، بر اساس نظر رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید یك تكلیف شرعی می‌باشد كه در تحكیم اركان نظام اسلامی و ناامید كردن دشمنان اسلام و ایران و شكل‌گیری مجلسی قدرتمند برای حل مشكلات مردم تاثیر بسزایی دارد.

این پیام اضافه كرده است: بی‌تردید ملت بیدار و هوشیار ما از این تكلیف الهی غفلت نكرده و به یاری خداوند متعال در روز جمعه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۰ گوش به فرمان رهبر حكیم و فرزانه خویش، حضوری شكوهمند در پای صندوق های رای خواهند داشت و با انتخاب نمایندگان مومن، مردمی و ولایی اصلح كه مشكلات كشور و مردم را بدانند و احساس كنند، عزم و قدرت ملت ایران را به نمایش می‌گذارند.

این پیام با اشاره به اینكه روشن است رمز پیروزی انقلاب و تداوم باور‌های دینی، اتحاد و همدلی و حضور جدی مردم در صحنه و ولایت‌مداری آن ها می‌باشد، آورده است: امید آنكه در این دوه از انتخابات، شاهد حضور گسترده ملت مسلمان در گستره ایران اسلامی باشیم، حضوری شكوهمند كه امید دشمنان را مبدل به یاس ساخته و برگ زرین دیگری در تارخ نظام مقدس اسلامی به ثبت برسانند.

۴۵ نامزد انتخاباتی در استان قم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای كسب سه كرسی مجلس رقابت می كنند كه از این تعداد، سه نفر خانم هستند.

بر اساس برنامه زمانبندی شده، فعالیت های اجرایی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، نامزدهای انتخاباتی تنها از چهارم تا دهم اسفند ماه امسال فرصت تبلیغات انتخاباتی خواهند داشت.

بیش از ۹ هزار نفر كار برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان قم را برعهده دارند، این انتخابات روز ۱۲ اسفند همزمان با سراسر كشور و در ۵۰۱ شعبه اخذ رای قم برگزار می شود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.6nmk49nwe5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما