شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : 50266
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد

استفاده از ظرفیت‌های علمی دانشگاه‌ها در تصمیم‌گیری‌های تخصصی

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: در دوره فعالیت شورای چهارم از دانشگاهیان دعوت کردیم که در برخی از جلسات کمیسیون‌های این شورا حضور داشته باشند تا بتوانیم از ظرفیت‌های علمی نیز در راستای تصمیم‌های تخصصی استفاده کنیم.
استفاده از ظرفیت‌های علمی دانشگاه‌ها در تصمیم‌گیری‌های تخصصی
استفاده از ظرفیت‌های علمی دانشگاه‌ها در تصمیم‌گیری‌های تخصصی
به گزارش قم نیوز، عباس کمال‌زاده امروز، با اشاره به نقاط ضعف شورای چهارم شهر قم اظهار کرد: یکی از نقاط ضعف این شورا که البته به خود شورا هم برنمی‌گردد، مربوط به ارتباط شورای چهارم با دیگر ارگان‌های شهری است.

وی اضافه کرد: در سطح کلان استان قم مجموعه استانداری و دستگاه های دولتی نقش تصمیم‌گیری دارند، به عنوان نمونه در مورد حفاری در برخی از مناطق، شهرداری قم مشکلاتی با برخی از دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی داشت که تلاش‌ها برای حل این مشکلات به نتیجه نرسید.

عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: در دوره فعالیت شورای چهارم مدیران برخی از ادارات دولتی را به شورا دعوت کردیم تا آن‌ها به شورا گزارش دهند و ما نیز مشکلات مردم را به آن‌ها منتقل کنیم.

کمال‌زاده با اشاره به ارتباط شورای چهارم شهر قم با استانداری اظهار کرد: در دوره فعالیت این شورا ارتباط مطلوبی را با استانداری داشتیم و همکاری استاندار قم هم با شورای چهارم مطلوب بود.

وی ادامه داد: دیدارهای اعضای شورای چهارم شهر قم با استاندار قم، دیدارهای نتیجه‌بخش بود و استاندار در این دیدارها دستورات مطلوبی را برای رفع مشکلات مردم شهر قم به معاونان و مدیران استان ابلاغ می‌کرد.

عضو شورای اسلامی شهر قم در پایان خاطرنشان کرد: در دوره فعالیت شورای چهارم قم از دانشگاهیان دعوت کردیم که در برخی از جلسات کمیسیون‌های این شورا حضور داشته باشند تا بتوانیم از ظرفیت‌های علمی نیز در راستای تصمیم‌های تخصصی استفاده کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciqraw.t1auq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما