يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۰
کد مطلب : 50331
منبع : خبرگزاری فارس
فرمانده انتظامی شهرستان قم خبر داد

اعتراف سارقان منزل به 20 فقره سرقت عتيقه‌جات

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامي شهرستان قم از دستگيري دو سارق منزل در قم خبر داد و گفت: متهمان به 20 فقره سرقت اشياي عتيقه اعتراف کردند.
اعتراف سارقان منزل به 20 فقره سرقت عتيقه‌جات
اعتراف سارقان منزل به 20 فقره سرقت عتيقه‌جات
به گزارش قم نیوز، هادی دیده‌ور اظهار کرد: به دنبال تماس یکی از شهروندان مبنی بر حضور دو سارق در منزلی بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری 15 قم به محل مذکور اعزام شدند.

به گفته وی در ادامه پلیس با ورود به محل یک دستگاه وانت پیکان با دو نفر سرنشین را مشاهده و افراد با رویت مأموران قصد متواری شدن داشته که بلافاصله دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم افزود: طی بازرسی از خودرو وانت یک عدد سیم چین، یک عدد شمشیر عتیقه و همچنین مواد افیونی شیشه به همراه ابزار استعمال مواد مخدر کشف شد.

وی با بیان اینکه با دستور قضائی از منزل متهمان بازرسی و تعدادی اجناس عتیقه مسروقه کشف شده است، عنوان کرد: متهمان در تحقیقات به 20 فقره سرقت اشیای عتیقه از منازل اعتراف و پرونده آنها همچنان مورد بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان قم ضمن تاکید بر نگهداری نداشتن وجوه نقد بالا و اشیاء قیمتی در منزل، از همشهریان خواست چنانچه خانه‌های اطراف محل زندگی خالی از سکنه و یا به صورت نیمه‌ساز است مراقبت بیشتری از منزل خود داشته باشند.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcb8fbs.rhbgfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما