دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : 50353
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ دووميداني استان قم خبر داد

بازگشت قهرمانانه دووميداني‌كار قم از مسابقات جهاني دانش‌آموزان

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ دووميداني استان قم از بازگشت قهرمانانه دووميداني‌كار ملي‌پوش قم از مسابقات 2017 دانش‌آموزان جهان خبر داد.
بازگشت قهرمانانه دووميداني‌كار قم از مسابقات جهاني دانش‌آموزان
بازگشت قهرمانانه دووميداني‌كار قم از مسابقات جهاني دانش‌آموزان
به گزارش قم نیوز، علی رضایی امروز، اظهار کرد: رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی 2017 دانش‌آموزان جهان در مواد و رشته‌های مختلف به میزبانی شهر نانسی فرانسه به انجام رسید و یکی از بهترین‌های دوومیدانی قم در این دوره از پیکارها به میدان رفت.

وی اضافه کرد: علی سلامتیان که به عنوان قهرمان کشور و یکی از بهترین‌های رشته 110 متر با مانع امسال عضو تیم ملی دوومیدانی نوجوانان ایران در پیکارهای 2017 قهرمانی آسیا بود، در ترکیب تیم ملی دانش‌آموزان ایران نیز با حریفان شرکت کننده از کشورهای مختلف جهان به رقابت پرداخت.

رئیس هیأت‌ دوومیدانی استان قم بیان کرد: سلامتیان یکی از امیدهای ما برای کسب مدال از مسابقات قهرمانی آسیا بود اما با بدشانسی این  فرصت را از دست داد و با تجربه ارزنده‌ای که از حضور در رقابت‌های آسیایی کسب کرد، به همراه تیم دوومیدانی دانش‌آموزان پسر راهی پیکارهای جهانی شد و به مقام قهرمانی جهان دست یافت.

وی با بیان اینکه تیم دوومیدانی دانش‌آموزان ایران بالاتر از دیگر تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های جهانی 2017 فرانسه به مقام قهرمانی دست یافت، ابراز کرد: سلامتیان در این دوره از پیکارها نیز در رشته تخصصی خود یعنی 110 متر با مانع و همچنین پرش طول به میدان رفت و یکی از نفرات تاثیرگذار در قهرمانی تیم ایران بود.

رضایی یاد آور شد: تیم کشورمان در این دوره از رقابت‌های جهانی دانش‌آموزان با ترکیب عبدالرحیم درزاده در رشته 800 متر، محمود منصوری و دانیال صفی در پرتاب دیسک، رضا کفایتی در400 متر و پرش طول، علی سلامتیان در پرش طول و 110متر با مانع و علیرضا خالدی در 110متر با مانع و پرش طول با حریفان رقابت کرد.

وی که مسوولیت سرپرستی تیم ملی ایران در مسابقات 2017 قهرمانی دوومیدانی نوجوانان آسیا را بر عهده داشت، در ادامه با اشاره به درخشش تیم دانش‌آموزان، ابراز کرد: خوشبختانه تیم دانش‌آموزی توانست با کسب بیشترین امتیاز با اقتدار به مقام قهرمانی سال 2017 پیکارهای جهانی دست یابد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfmmdt.w6dxtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما