سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب : 50384
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ گلف استان قم خبر داد

رقابت 7 گلف‌باز قم برای کسب عناوین برتر کشور

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌ گلف استان قم گفت: تیمی متشکل از هفت گلف‌باز با تجربه و جوان در دو رده سنی به نمایندگی از قم در پیکارهای قهرمانی کشور به میدان می‌رود.
به گزارش قم نیوز، رضا دلاوری، اظهار کرد: نفرات تیم اعزامی هیأت‌ گلف استان قم به مسابقات گلف قهرمانی کشور در حالی مشخص شدند که از آمادگی خوبی برخوردار هستند و امیدواریم که در پایان مصاف با رقبای خود با دست پر از میدان رقابت خارج شوند.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای با حضور اعضای کمیته‌ها، پیشکسوتان و نفرات عضو کمیته فنی هیأت‌ گلف، وضعیت تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت گلف‌بازان تیم هیأت‌ قم برای حضور در این پیکارها به میزبانی تهران مشخص شدند.

رئیس هیأت‌ گلف استان قم ابراز کرد: با توجه به نبود زمان کافی و در اختیار نداشتن زمین مناسب به منظور برگزاری پیکارهای انتخابی، با نظر کمیته فنی هیأت‌ و با در نظر گرفتن چند شاخص نظیر رنکینگ گلف‌بازان، حضور بازیکنان در مسابقات استانی و آمادگی آنها اعضای این تیم معرفی شدند.

وی با بیان اینکه هفت گلف‌باز برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور در ترکیب نهایی تیم هیأت‌ گلف قم قرار گرفتند، اضافه کرد: این دوره از پیکارها بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون در دو رده سنی زیر 18 سال و زیر 40 سال با حضور گلف‌بازان استان‌های مختلف برگزار می‌شود.

دلاوری خاطرنشان کرد: بدین‌ترتیب علی ملک‌لی، محمد عالی‌پناه، حمید منصوری و محمدفرزاد امیدنیا در ترکیب تیم 18 تا 40 سال هیأت‌ گلف قم به میدان می‌روند و اعضای تیم رده سنی زیر 18 سال نیز مجید نجف، امیرحسین شاکرنژاد و علی شاکرنژاد محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه سرپرستی تیم هیأت‌ گلف استان قم در این مسابقات بر عهده معین رشیدی‌مقدم است، عنوان کرد: در جلسه اعضای هیأت‌ و کمیته فنی قرار شد سایر گلف‌بازانی که پیش از این به منظور حضور در مسابقات کشوری اعلام آمادگی کرده بودند، در جلسات آتی برای حضور در رقابت‌های سال 1396 لیگ دسته اول گلف کشور در اصفهان گزینش شوند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjxtei.uqeyozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما