پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : 50494
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرکل امور مالیاتی استان قم:

مجموعه مالیاتی و شهرداری قم در استان عملکرد واحد دارند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل امور مالیاتی استان قم با تاکید بر اینکه مجموعه مالیاتی و شهرداری در استان عملکرد واحد دارند، گفت: تمام تلاش ما بر این است که شهری توسعه‌یافته و آباد داشته باشیم.
مجموعه مالیاتی و شهرداری قم در استان عملکرد واحد دارند
مجموعه مالیاتی و شهرداری قم در استان عملکرد واحد دارند
به گزارش قم نیوز، سهراب امدادی‌فر در دیدار مدیران امور مالیاتی استان با شهردارقم، با اشاره به تحول حوزه مدیریت شهری در قم، اظهار کرد: خوشبختانه طی دو سال اخیر اقدامات قابل توجهی در حوزه پروژه‌های عمرانی و بهبود خدمات شهری صورت گرفته که این مساله جای تقدیر دارد.

مدیرکل امور مالیاتی استان قم با بیان اینکه در بخش رسیدگی‌های مالیاتی حدود 241 درصد تحقق سه ماهه گزارش رسیدگی داشتیم، گفت: در سه ماهه سال گذشته 2 هزار و 100 گزارش داشتیم که در مدت مشابه امسال بیش از 6 هزار گزارش بوده است.

امدادی‌فر بیان کرد: سال گذشته استان قم رتبه 31 را داشته که امسال به رتبه چهارم کشور دست پیدا کرده است.
وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در حوزه امور مالیاتی، تصریح کرد: ما امیدواریم در حوزه ارزش افزوده که کمکی به مدیریت شهری هم هست اقدامات درخوری انجام دهیم.

مدیرکل امور مالیاتی استان قم با تاکید بر تعامل ویژه با مجموعه مدیریت شهری، خاطرنشان کرد: ما با مجموعه شهرداری خود را همکار می‌دانیم و همه باید برای رشد و ارتقاء شهر قم تلاش کنیم.

امدادی‌فر با تاکید بر اینکه مجموعه مالیاتی و شهرداری در استان عملکرد واحد دارند، گفت: تمام تلاش ما بر این است که شهری توسعه‌یافته و آباد داشته باشیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbaabs.rhbg9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما