پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب : 50496
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اداره پیش‌ بینی و تحقیقات هواشناسی قم خبر داد

افزایش دمای هوا طی روزهای آتی/هوای قم غبارآلود می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی روند تغییرات دمایی استان روند افزایشی است، ولی از اوایل هفته آینده دمای استان قم دوباره کاهش پیدا می‌کند.
افزایش دمای هوا طی روزهای آتی/هوای قم غبارآلود می‌شود
افزایش دمای هوا طی روزهای آتی/هوای قم غبارآلود می‌شود

به گزارش قم نیوز، محمدرضا قاضی امروز با اشاره به وضعیت آب و هوای استان طی روزهای آینده اظهار کرد: امروز از بعد از ظهر شاهد وزش باد شدید در قم همراه با گرد و خاک هستیم و حداکثر سرعت وزش باد در استان 55 کیلومتر در ساعت و با جهت شرقی خواهد بود.

وی ادامه داد: فردا آب و هوای استان قم صاف همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک است، فردا جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعت 55 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم ادامه داد: امروز بیشترین دمای استان 42 درجه و کمترین دمای قم 21 درجه است، اما فردا حداکثر و حداقل دمای استان به 43 درجه و 22 درجه می‌رسد.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: در روز شنبه هفته آینده بیشترین و کمترین دمای استان 45 درجه و 25 درجه است، طی روزهای آتی روند تغییرات دمایی استان قم روند افزایشی است، ولی از اوایل هفته آینده دمای استان دوباره کاهش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: روز شنبه هفته آینده آب و هوای استان قم صاف گاهی همراه با وزش باد ملایم است، در آن روز جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعت 40 کیلومتر بر ساعت است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم ادامه داد: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای استان در شهر قم ثبت شد، در این مدت حداقل و حداکثر دمای این شهر 20 درجه و 44 درجه بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز و فردا در شهر قم شاهد گرد و خاک هستیم، این گرد و خاک از شرق استان به سمت این شهر می‌آید.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcd9o0k.yt0zn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما