چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : 50756
منبع : خبرگزاری فارس
مدير انتشارات دانشگاه اديان و مذاهب:

كتاب «اعتقادات و باورهاي بوميان آمريكاي شمالي» منتشر مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدير انتشارات دانشگاه اديان و مذاهب از انتشار كتاب «اعتقادات و باورهاي بوميان آمريكاي شمالي» در آينده‌اي نزديك خبر داد.
كتاب «اعتقادات و باورهاي بوميان آمريكاي شمالي» منتشر مي‌شود
كتاب «اعتقادات و باورهاي بوميان آمريكاي شمالي» منتشر مي‌شود
به گزارش قم نیوز، محمد روحانی صبح امروز با اشاره به ویژگی‌های کتاب اعتقادات و باورهای بومیان آمریکای شمالی اظهار کرد: این کتاب درباره قاره آمریکا بوده که در میان خشکی‌های کره زمین از آخرین کشفیات است و گستردگی و بزرگی این سرزمین سبب تنوع اعتقادات نخستین بومیان آن شده است.

وی اضافه کرد: با وجود این باور نادرست که بومیان مردمی به دور از تمدن و فرهنگ بودند باید بیان کرد که تهاجم فرهنگی اروپایی سبب شد مردم وحشی و بدون تمدن جلوه کنند.

مدیر انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب با بیان اینکه نویسنده کتاب مذکور سعی دارد باورها و اعتقادات بدون تعصب را به خوانندگان بشناساند، گفت: کتاب اعتقادات و باورهای بومیان آمریکای شمالی دارای بخش‌های مختلفی بوده که فصل نخست آن درباره آمریکای شمالی است که در آن مباحثی در مورد نخستین ساکنان قاره آمریکا، منشأ بومیان آمریکای شمالی و قبایل بومیان آمریکای شمالی مطرح شده است.

وی خاطرنشان کرد: بخش دوم کتاب آمریکای مرکزی است که مقدمه و اقوام بومی آمریکای مرکزی را دربرمی‌گیرد آمریکایی جنوبی عنوان فصل سوم این کتاب است که مباحثی در قالب مقدمه،‌ معرفی و قهرمانان را شامل می‌شود و در پایان نیز دارای نتیجه‌گیری و معرفی کامل است.

روحانی مطرح کرد: کتاب اعتقادات و باورهای بومیان آمریکای شمالی در 368 صفحه تألیف شده و با قیمت 23 هزار تومان به همت نشر ادیان وابسته به دانشگاه ادیان و مذاهب در آینده‌ای نزدیک وارد بازار نشر می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccemqp.2bqxp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما