دوشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : 5082
متین فر:

اماکن ورزشی منطقه 2 تجهیز می شود

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه دو قم گفت: پروژه آماده‌سازی، بهسازی و تجهیز زمین‌های ورزشی سطح منطقه دو با هدف بالا بردن سرانه اماکن ورزشی این منطقه در دست اجرا قرار دارد.
اماکن ورزشی منطقه 2 تجهیز می شود
به گزارش قم نیوز، مجید متین‌فر  در سخنانی با اشاره به اقدامات شهرداری این منطقه در زمینه ایجاد اماکن و فضاهای ورزشی، فرهنگی و توریستی اظهار داشت: طرح احداث اماکن ورزشی در این منطقه طی ۱۰ ماهه سال جاری اجرایی شده است.

وی ادامه داد: پروژه آماده‌سازی، بهسازی و تجهیز زمین‌های ورزشی سطح منطقه دو با هدف بالا بردن سرانه اماکن ورزشی این منطقه اجرایی می‌شود.

شهردار منطقه دو قم خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح ۱۵۰ میلیون ریال هزینه پیش‌بینی شده و انجام پروژه با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ۵۰ درصد پیشرفت مالی همراه بوده است.

متین‌فر عنوان داشت: طرح اعمال ماده ۱۱۰ (زیرسازی، آسفالت و دیوارکشی) نیز در دست اجرا است که با هدف شناسایی زمین‌های بی‌نام و نشان و احداث اماکن ورزشی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به ایجاد تاسیسات و تسهیلات شهری تصریح کرد: در این زمینه طرح خرید، احداث، تکمیل و توسعه ساختمان‌های اداری اجرا می‌شود.

شهردار منطقه دو قم گفت: احداث طبقه سوم ساختمان اداری منطقه دو با هدف ساخت سالن آمفی تئاتر دنبال می‌شود.

متین‌فر به شرح عملیات این پروژه اشاره کرد و افزود: احداث طبقه سوم اداری به مساحت حدود دو هزار متر مربع با دو میلیون ریال هزینه پیش‌بینی شده است.

وی گفت: اجرای این پروژه با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی و مالی همراه است.

شهردار منطقه دو قم تصریح کرد: نگهداری ساختمان‌های موجود این منطقه در طرح تعمیر و نگهداری ساختمان‌های اداری سطح منطقه دو قرار گرفته که ۲۵۰ میلیون ریال برای آن هزینه شده است.

متین‌فر تکمیل سوله بحران در منطقه دو با هدف امدادرسانی و پشتیبانی در مواقع بحران و اضطراری در بلوار یادگار امام و جوادالائمه و احداث و تجهیز سرویس‌های بهداشتی پارک‌های محله‌ای منطقه۲ را از دیگر طرح‌های در دست رسیدگی عنوان کرد.

وی هزینه پیش‌بینی شده برای پروژه‌ها را به ترتیب هزار و ۵۰۰ میلیون ریال و ۲۵۰ میلیون ریال ذکر کرد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcg.79nrak9zxpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما