سه شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب : 5101

قم توان اثرگذاری در عرصه ملی را دارد

قم نيوز : قم نیوز: حجت الاسلام علی بنایی گفت: هنرمندان باید فعالیت بیشتری در این زمینه داشته و با ارائه پیشنهادات خود، زمینه اقدامات اجرایی بیشتر را توسط این کارگروه فراهم سازند زیرا قم ظرفیت سیاسی بالایی داشته و توان اثرگذاری در عرصه ملی را دارد.
قم توان اثرگذاری در عرصه ملی را دارد
به گزارش قم نیوز، جلسه هم اندیشی هنرمندان و فرهیختگان استان قم دوشنبه شب با حضور علی لاریجانی، در حسینیه شهدای قم برگزار شد.

در این جلسه که جمع کثیری از هنرمندان رشته‌های گوناگون در آن حضور داشتند، حجت الاسلام علی بنایی نماینده قم در خانه ملت با اشاره به تشکیل کارگروه پیگیری مصوبات سفر رهبری به قم گفت: هنرمندان باید فعالیت بیشتری در این زمینه داشته و با ارائه پیشنهادات خود، زمینه اقدامات اجرایی بیشتر را توسط این کارگروه فراهم سازند زیرا قم ظرفیت سیاسی بالایی داشته و توان اثرگذاری در عرصه ملی را دارد.

در ادامه و زمانی که رییس مجلس شورای اسلامی نیز وارد مجلس شده بود، دو تن از هنرمندان قمی طی سخنانی خواستار توجه بیشتر به بحث هنر و فعالیت‌های هنری در قم شدند و از لاریجانی خواستند حمایت بیشتری از سوی مسوولان نسبت به وضع هنرمندان قمی صورت گیرد.

علی لاریجانی نیز در این مراسم با بیان اینکه هنر یکی از راه‌های رسیدن به حقیقت است اظهار کرد: هنر مسئله ظریفی است که در شرایط زمخت اجتماعی، موجب لطافت می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی همچنین ضمن گلایه از برخی بداخلاقی‌های موجود در سطح جامعه گفت: برخی گروه‌ها اقدام به توزیع شب نامه و تصاویر مونتاژ شده بعضی کاندیداها در سطح شهر قم کرده‌اند اما باید بدانند که این کارها نفعی برای هیچ کس ندارد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdci.uawct1azzbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما