چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 51432
منبع : خبرگزاری فارس
مصاف سپاهان با سايپا صورت مي‌گيرد

قضاوت داور مطرح فوتبال قم در آغاز فصل جديد ليگ برتر فوتبال

قم نيوز : قم نیوز: داور مطرح فوتبال استان قم در تيم داوري مصاف تيم‌هاي سپاهان اصفهان و فولاد مباركه سپاهان از هفته نخست رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور قرار گرفت.
قضاوت داور مطرح فوتبال قم در آغاز فصل جديد ليگ برتر فوتبال
قضاوت داور مطرح فوتبال قم در آغاز فصل جديد ليگ برتر فوتبال
به گزارش قم نیوز، اسامی داوران هفته نخست بازی‌های فصل 97 – 1396 لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی اعلام شد که 16 تیم در 30 هفته برای رسیدن به عنوان قهرمانی و سهمیه ایران در لیگ قهرمانان 2018 فوتبال باشگاه‌های آسیا به میدان می‌روند.

در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران بعد از 13 سال خبری از تیم با سابقه صبای قم در جمع لیگ برتری‌ها نیست اما جای خالی نماینده فوتبال استان قم را تعداد دیگری از قمی‌ها از جمله داوران مطرح این رشته با قضاوت تیم‌های حاضر در لیگ هفدهم پر خواهند کرد.

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از روز پنجشنبه پنجم مرداد ماه در حالی آغاز می‌شود که اتفاق مهم برای فوتبال قم این است که برای نخستین‌بار در تاریخ فوتبال این استان، چهار داور قمی به قضاوت بازی‌های لیگ برتر فوتبال می‌پردازند.

در سال 1395 علی صفایی و رحیم حاجی‌لو به نمایندگی از داوران فوتبال استان قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران قضاوت کردند و امسال نیز دو تن دیگر از بین داوران توانمند قم برای قضاوت در هفدهمین دوره لیگ برتر انتخاب شده‌اند تا جمع قمی‌ها در لیگ برتر به چهار نفر برسد.

بدین‌ترتیب در فصل 97 – 1396 مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور علی صفایی، رحیم حاجی‌لو، حسین زمانی و محمدعلی پورمتقی نمایندگان داوری فوتبال قم خواهند بود و علی صفایی در هفته نخست لیگ برتر در تیم داوری یکی از بازی‌های حساس لیگ حضور دارد.

دیدار تیم‌های فوتبال سایپا تهران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان یکی از چهار بازی روز دوم هفته نخست فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران است که از ساعت 20:30 دقیقه روز جمعه ششم مرداد در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود و پیام حیدری، حسن ظهیری، سجاد طوری و علی صفایی از قم اعضای تیم داوری این دیدار هستند، ضمن اینکه ناظر این بازی حساس علیرضا یزدانی است.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcewe8n.jh8zxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما