يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب : 51595
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم

هزینه‌های اطفای حریق کارخانجات قم باید تامین شود

قم نيوز : قم نیوز : مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: هزینه‌های اطفای حریق کارخانجات سنگین است که در این زمینه باید مشکل موجود را برطرف کرد.
هزینه‌های اطفای حریق کارخانجات قم باید تامین شود
هزینه‌های اطفای حریق کارخانجات قم باید تامین شود
به گزارش قم نیوز، عباس جعفری در آیین بهره‌برداری از چهار دستگاه اسکانیای سازمان آتش‌نشانی قم با بیان اینکه هزینه‌های اطفای حریق کارخانجات سنگین است، گفت: باید برای مصرف کف پروتئینی به جهت آنکه اطفای حریق کارخانجات خارج از حوزه خدماتی  می باشد باید بودجه ثابت در نظر گرفته شود همچنین تعمیر و نگهداری خودروهایی که به خارج شهر می‌روند به ردیف بودجه ثابت نیاز دارند.

وی با بیان اینکه در حریق اخیر کارخانه برخی لوله‌ها از بین رفت و مقدار زیادی کف پروتئینی مصرف شد، خاطرنشان کرد: برای این امور ردیف بودجه ثابت باید اختصاص پیدا کند زیرا هزینه‌های آتش‌نشانی برای شهرداری بسیار بالا است.

جعفری ادامه داد: هزینه خرید کف‌های پروتئینی بسیار بالاست و به دلیل گرانی تهیه آنها مشکل است؛ اگر این کف‌ها نباشد در هنگام آتش‌سوزی های گسترده از جمله پمپ بنزین عملا ًکاری نمی‌توان انجام داد.

وی با اشاره به فقدان برخی از زیرساخت‌های مورد نیاز در آتش نشانی، گفت: اگر اتفاق شیمیایی رخ دهد به خاطر نداشتنن دستگاه هزمت ممکن است تعدای از شهروندان یا نیروهای آتش‌نشانی از بین بروند. این دستگاه گران است ولی باید پیش‌بینی کرد تا افراد به دلیل کمبود چنین دستگاهی جان خود را از دست ندهند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcenn8n.jh8zoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما