سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۲
کد مطلب : 51703
منبع : خبرگزاری فارس
معاون آموزشي دانشگاه قرآن و حديث خبر داد

پذيرش دانشجوي مقطع كارشناسي دانشگاه قرآن و حديث

قم نيوز : قم نیوز: معاون آموزشي دانشگاه قرآن و حديث از پذيرش دانشجوي مقطع كارشناسي دانشگاه قرآن و حديث از دهه دوم مرداد امسال خبر داد.
پذيرش دانشجوي مقطع كارشناسي دانشگاه قرآن و حديث
پذيرش دانشجوي مقطع كارشناسي دانشگاه قرآن و حديث
به گزارش قم نیوز، هادی حجت امروز با اشاره به پذیرش دانشجو در دانشگاه قرآن و حدیث اظهار کرد: این دانشگاه به عنوان یکی از مراکز وابسته به مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث با بهره‌مندی از امکانات آموزشی، پژوهشی و رفاهی و محیط سالم و استفاده از اساتید مجرب اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این دانشگاه برای سال تحصیلی 97ـ96 علاوه بر پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در مقطع کارشناسی نیز از بین خواهران و برادران علاقه‌مند به علوم و معارف اسلامی در دو رشته علوم قرآن و حدیث و رشته فقه و حقوق اسلامی از طریق دوره‌های حضوری و مجازی دانشجو می‌پذیرد.

معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث با بیان اینکه پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی بر اساس بررسی سوابق تحصیلی از سوی سازمان سنجش انجام می‌شود گفت: پذیرش مقطع کارشناسی در این دانشگاه به دو شیوه دوره‌های حضوری و مجازی انجام می‌شود و دوره‌های حضوری در تهران در جوار حرم عبدالعظیم حسنی(ع) و همچنین قم برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: داوطلبانی که در آزمون کنکور سال 96 شرکت کردند بر اساس اعلام سازمان سنجش در دهه دوم مرداد می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دفترچه‌های پذیرش کد رشته‌های این دانشگاه را برای دوره‌های حضوری یا مجازی انتخاب کنند.

حجت با بیان اینکه دانشگاه قرآن و حدیث بر اساس رتبه‌بندی وزارت علوم از مراکز موفق و سطح یک دانشگاه‌های کشور است گفت: بر اساس آمار رسمی سازمان سنجش کشور از آزمون تحصیلات تکمیلی سال 95 این دانشگاه با 63 درصد قبولی فارغ التحصیلان کارشناسی در مقطع کارشناسی ارشد رتبه نخست کشوری را در بین تمام مراکز دانشگاهی و آموزش عالی به خود اختصاص داده است.

وی یادآور شد: علاقه‌مندانی که می‌خواهند در مقطع کارشناسی این دانشگاه شرکت کنند علاوه بر اطلاعاتی که در دفترچه یک و دو سازمان سنجش ثبت شده می‌توانند به پایگاه اینترنتی دانشگاه قرآن و حدیث به آدرس www.qhu.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcfmedt.w6dyxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما