پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 51769
منبع : خبرگزاری فارس
در ملاقات مردمی مدیران شهری منطقه سه تاکید شد

افزایش همکاری‌ها برای توسعه تبلیغات فرهنگی در محله محروم

قم نيوز : قم نیوز: در ملاقات مردمی مدیران شهری منطقه سه بر افزایش همکاری‌ها برای توسعه تبلیغات فرهنگی در محله محروم تاکید شد.
افزایش همکاری‌ها برای توسعه تبلیغات فرهنگی در محله محروم
به گزارش قم نیوز، ملاقات مردمی شهردار منطقه به همراه  مسئولین فضای سبز، خدمات شهری، فنی، عمرانی، شهرسازی و پشتیبانی با اهالی اسماعیل آباد در مسجد امام سجاد واقع در کوچه 10 تولید دارو برگزار شد.

در این ملاقات مردمی که جمعی از شهروندان و امام جماعت مسجد امام سجاد حضور داشتند، اهالی منطقه مشکلات و مسائل خود را با مدیران شهری در میان گذاشتند.
ترافیک محدوده پل آیت الله کاشانی، رهاسازی فاضلاب بیرون منازل، نبودن فضای پارکینگ مناسب، آسفالت معابر، روشن نبودن زیرگذر راه‌آهن و... از جمله مشکلاتی بود که از سوی مردم در این نشست صمیمی عنوان شد.
رضا پوریافر در این نشست با تاکید بر عزم مدیریت شهری بر ارتباط صمیمانه با همشهریان در راستای رفع مشکلات شهر خاطرنشان کرد: تمام مشکلاتی که از سوی اهالی منطقه مطرح شد در دستور کار مدیران منطقه برای رفع خواهد بود.
همچنین در این نشست شهردار منطقه سه برای کاشت گلدان‌هایی کنار دیواره خط راه آهن از محدوده پل کارگر تا بلوار زینبیه در فصل کاشت دستور لازم را صادر کرد.
اجرای ست‌های ورزشی و مجموعه‌های بازی لازم در محدوده پل آیت الله کاشانی، همکاری بهتر برای تبلیغات فرهنگی برنامه‌های مسجد  از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد تاکید قرار گرفت
در خاتمه این جلسه ، با حضور اهالی و مدیران شهری بازدید میدانی از محلات اطراف منطقه نیز صورت گرفت.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchwqnm.23nz-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما