پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 51770
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ بوكس استان قم:

مشت‌زنان 2 رده سني در قم روي رينگ مي‌روند

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ بوكس استان قم گفت: مشت‌زنان دو رده سني جوانان و بزرگسالان قم براي كسب مجوز حضور در مسابقات قهرماني كشور به روي رينگ مي‌روند.
مشت‌زنان 2 رده سني در قم روي رينگ مي‌روند
به گزارش قم نیوز، مجید عباس‌زاده در قم، اظهار کرد: مسابقات بوکس قهرمانی رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان استان قم در اوزان مختلف روزهای 19 و 20 مرداد ماه به میزبانی خانه بوکس مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم برگزار خواهد شد.

وی به زمان وزن‌کشی مشت‌زنان شرکت کننده در این پیکارها نیز اشاره و بیان کرد: وزن‌کشی بوکسورهای رده سنی جوانان مسابقات قهرمانی و انتخابی بوکس قم روز پنجشنبه از ساعت ۱۸ و بزرگسالان روز جمعه ساعت 9 صبح در خانه بوکس انجام خواهد گرفت.

رئیس هیأت‌ بوکس استان قم در ادامه به شرایط سنی بوکسورها برای حضور در این دوره از مسابقات نیز اشاره و عنوان کرد: در رده سنی جوانان متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1377 تا یازدهم دی‌ماه سال 1379 مجاز به شرکت در پیکارهای قهرمانی و انتخابی بوکس قم هستند.

وی خاطرنشان کرد: در رده سنی بزرگسالان نیز مشت‌زنان متولد یازدهم دی‌ماه سال 1355 تا دهم دی‌ماه سال 1377 به روی رینگ می‌روند، ضمن اینکه تمامی قهرمانان و ملی‌پوشان این رشته ملزم به حضور در مسابقات انتخابی و قهرمانی بوکس استان قم هستند.

عباس‌زاده با تاکید بر اینکه بوکس قم به دنبال کسب بیشترین مدال از رقابت‌های کشوری ساری جاری است، اضافه کرد: با توجه به نزدیک بودن زمان برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور، نفرات اعزامی به این رقابت‌ها طبق سهمیه اعلامی فدراسیون با تصمیم کمیته فنی و از بین نفرات برتر مسابقات انتخابی استان معرفی می‌شوند.

وی در ادامه از اهدای احکام قهرمانی سال ۹۵ بوکسورهای قم در حاشیه مسابقات قهرمانی بزرگسالان خبر داد و افزود: بوکس قم هفته گذشته در رقابت‌های قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور به میزبانی نهاوند با درخشش یاسین بنیاب در وزن 54 کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز ایران شد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjyaei.uqevazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما