يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 51906
منبع : خبرگزاری مهر
دبیر هیئت کشتی قم:

رقابت کشتی‌گیر قمی در مسابقات جوانان جهان

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت کشتی استان قم از آغاز رقابت کشتی گیر قمی در مسابقات جوانان جهان در فنلاند خبر داد.
رقابت کشتی‌گیر قمی در مسابقات جوانان جهان
رقابت کشتی‌گیر قمی در مسابقات جوانان جهان

به گزارش قم نیوز، احمد رضایی اظهار داشت: وزن کشی چهار وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان، شنبه شب در شهر تامپره فنلاند برگزار شدو نماینده استان قم در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی حریف خود را شناخت.

وی افزود: محمد جواد رضایی کشتی گیر قمی تیم ملی جوانان در وزن ۵۵ کیلوگرم در دور نخست با سوبولفسکی از اوکراین کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران رومانی و قزاقستان می‌رود و این آغاز راه وی برای کسب مدال جهانی است.

دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: پس از کسب ۲ مدال از مسابقات نوجوانان و جوانان آسیا، حالا فرصت خوبی برای کسب یک مدال جهانی توسط محمد جواد رضایی است و ما به موفقیت وی امید زیادی داریم.

رضایی بیان داشت: محمد جواد رضایی چندی قبل در مسابقات کشتی جوانان آسیا موفق به کسب مدال طلا در کشور چین تایپه شد و پیش از این سابقه کسب مدال نقره نوجوانان آسیا در هند را نیز در کارنامه دارد.

وی عنوان کرد: در وزن ۵۵ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان ۲۲ نفر حضور دارند ضمن اینکه مسابقات چهار وزن دوم جام جهانی جوانان از ظهر امروز یکشنبه آغاز می‌شود و مربی پرتلاش کشتی قم، روح الله می‌کاییلی نیز همراه با تیم ملی در فنلاند به سر می‌برد.

دبیر هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: همچنین حضور فرنگی کار قمی در رقابت‌های داخل سالن آسیا در ترکمنستان قطعی شده و مهدی ابراهیمی از قم در فهرست نفرات اعزامی به رقابت‌های کشتی داخل سالن آسیا موسوم به ایندورگیم درکشور ترکمنستان قرار گرفته است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaionm.49n6w15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما