پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب : 5195

سیب و پرتقال شب عید در 60 چادر شهری عرضه می شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت: به منظور تسهیل در تامین میوه شب عید شهروندان قم 60 مکان برای ایجاد غرفه‌های عرضه سیب و پرتقال شناسایی و جانمایی می‌شود.
سیب و پرتقال شب عید در 60 چادر شهری عرضه می شود
به گزارش قم نیوز، محمد دلجویی اظهار داشت: جلساتی با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اتحادیه میوه و تره‌بار مجمع امور صنفی قم تشکیل شده و ۶۰ نقطه در سطح شهر به منظور عرضه مستقیم میوه "سیب و پرتقال" مشخص شده است.

معاون ساماندهی سازمان میادین و تره‌بار شهرداری قم اظهار داشت: ۶۰ مکان برای ایجاد غرفه‌های عرضه میوه شناسایی شده که با بررسی‌های صورت گرفته در کارگروه خدمات و ساماندهی مشاغل شهری ۴۰ مکان جانمایی شده است.

انتقال محل استقرار کارگران از میدان بسیج به ولی‌ عصر(عج)
وی در ادامه از انتقال کارگران ساختمانی مستقر در میدان بسیج خبر داد و تصریح کرد: وجود کارگران برای ساکنان این منطقه مشکلاتی را ایجاد کرده است که طرح انتقال آنها به میدان ولی عصر(عج) مقابل ساختمان اداری درودگران اجرا می‌شود.

مدیر عامل سازمان میادین شهرداری قم عنوان داشت: سایبان و ایستگاه توقف کارگران در این نقطه از شهر احداث شده است که با هماهنگی شهرداری منطقه و ستاد رسیدگی به تخلفات شهری، امور مربوط به انتقال کارگران میدان بسیج به میدان ولی عصر(عج) صورت می‌گیرد.

دلجویی یادآور شد: این برنامه علاوه بر آمادگی شهرداری برای حفظ ظاهر و سیمای شهری در ایام نوروز، ساماندهی وضعیت کارگران و آسایش شهروندان این منطقه را در پی دارد.

به گفته وی، اطلاع‌رسانی‌های لازم با نصب بنر و پلاکارد صورت گرفته است و از تاریخ ۱۳ اسفند ماه در صورت مشاهده حضور مجدد کارگران در این منطقه برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم اذعان داشت: تذکرات شفاهی و چهره به چهره تا آخر هفته انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.9bsurhb8siupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما