پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 5221
دبیر هیئت تکواندو استان قم خبر داد:

اعزام تکواندوکاران قمی به مسابقات قهرمانی کشور

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت تکواندو استان قم از اعزام بهترین تکواندوکاران قمی در مسابقات قهرمانی کشور این رشته در رده‌های سنی مختلف خبر داد.
اعزام تکواندوکاران قمی به مسابقات قهرمانی کشور
به گزارش قم نیوز، هاشم آقایی امروز با بیان اینکه سال جاری یکی از موفقیت‌ آمیزترین سال‌ها برای ورزش تکواندو قم بود، تصریح کرد: در حال حاضر مهم‌ترین برنامه‌ای که در پیش داریم برگزاری مطلوب رقابت‌های لیگ تکواندو استان قم است.

وی در ادامه به ارسال بخش‌نامه برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف از سوی فدراسیون تکواندو به هیئت‌های استانی و از جمله هیئت تکواندو استان قم خبر داد و افزود: در این بخش‌نامه شرایط برگزاری مسابقات کشوری بر اساس اوزان و رده‌های سنی آقایان و بانوان در سال ۹۱ اعلام شده است.

دبیر هیئت تکواندو استان قم اضافه کرد: در رده سنی آقایان و بانوان مسابقات مبارزه (کیوروگی) ویژه رده سنی خردسالان هشت تا ۱۰ سال برای متولدین یازدهم دی ماه سال ۱۳۸۰ تا دهم دی ماه سال ۱۳۸۳ برگزار می‌شود، ضمن اینکه در رده سنی نونهالان ۱۱ تا ۱۳ سال ویژه متولدین یازدهم دی ماه سال ۱۳۷۷ تا دهم دی ماه سال ۱۳۸۰ به انجام می‌رسد.

وی ابراز داشت: همچنین در رده سنی نوجوانان ۱۴ تا ۱۷ سال متولدین یازدهم دی ماه سال ۱۳۷۴ تا دهم دی ماه سال ۱۳۷۷ حق شرکت در مسابقات را دارند و در رده سنی جوانان ۱۷ تا ۲۱ سال متولدین یازدهم دی ماه سال ۱۳۷۰ تا دهم دی ماه سال ۱۳۷۴ می‌توانند در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنند.

آقایی همچنین به شرایط مسابقات همزمان دو رده سنی جوانان و بزرگسالان اشاره کرد و یاد آور شد: در این رده سنی متولدین دهم دی ماه سال ۱۳۷۴ به پایین شرایط شرکت در مسابقات را دارند، ضمن اینکه مسابقات ویژه نوجوانان المپیکی در رده‌های سنی یازدهم دی ۱۳۷۳ تا دهم دی ماه سال ۱۳۷۵ برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات فرم (پومسه) در رده سنی زیر ۱۴ سال برای متولدین یازدهم دی ماه سال ۱۳۷۷ به بالا برگزار می‌شود و برای شرکت در پیکارهای رده سنی ۱۴ تا ۱۷ سال، متولدین یازدهم دی ماه سال ۱۳۷۴ تا دهم دی ماه سال ۱۳۷۷ می‌توانند اعلام آمادگی کنند.

دبیر هیئت تکواندو استان قم ابراز داشت: در رده سنی ۱۸ تا ۲۹ سال مسابقات پومسه قهرمانی کشور نیز متولدین یازدهم دی ماه سال ۱۳۶۲ تا دهم دی ماه سال ۱۳۷۴ شرایط حضور در رقابت‌ها را دارند و در رده سنی ۳۰ تا ۳۹ سال متولدین یازدهم دی ماه سال ۱۳۵۲ تا دهم دی ماه سال ۱۳۶۲ می‌توانند برای حضور در مسابقات ثبت نام انجام دهند.

وی افزود: در رده سنی ۴۰ تا ۴۹ سال متولدین یازدهم دی سال ۱۳۴۲ تا دهم دی سال ۱۳۵۲، در رده سنی ۵۰ تا ۵۹ سال متولدین یازدهم دی ماه سال ۱۳۳۲ تا دهم دی ماه سال ۱۳۴۲ و در رده سنی ۵۹ سال به بالا متولدین دهم دی ماه سال ۱۳۳۲به پایین در مسابقات حضور می‌یابند در حالی که در بخش تیمی رده سنی ۱۴ تا ۲۹ سال متولدین دهم دی ماه سال ۱۳۷۷ تا یازدهم دی ماه سال ۱۳۶۲ و در بخش تیمی رده سنی بالای ۲۹ سال متولدین دهم دی ماه سال ۱۳۶۲ به پائین شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcb.5bsurhb58iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما